וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליא: שופטת שרקה לעבירה, והותקפה בברוטליות על ידי כדורגלן

2.8.2022 / 11:54

צפו בתקרית המכוערת: שחקן בליגה נמוכה בארגנטינה הכה את השופטת בראשה ואולי גמר לה את הקריירה. "אדם נורמטיבי לא היה עושה דבר כזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

תקרית מעוררת חלחלה התרחשה השבוע באחת מהליגות האזוריות בארגנטינה, כששחקן בשם כריסטיאן טירונה הכה מאחור את השופטת דלמה קורטאדי בראשה, לאחר שזו בסך הכל שרקה לעבירה נגדו הקבוצה שלו.

טירונה איבד את הראש למרות שקבוצתו הובילה 1:2 במשחק, והפתיע את השופטת במהלומה שהפילה אותה אל כר הדשא, לפני ששאר אנשי צוות השיפוט והמשטרה הפרידו בינו לבין קורטאדי ומנעו ממנו להמשיך לתקוף אותה. המשחק פוצץ מיד על ידי המשטרה והשופטת נאלצה להתפנות באופן מיידי לבית חולים עם נזק בראש ובזרועות ועם שריטות. לאחר ששוחררה, קורטאדי פנתה לתחנה המשטרה כדי להגיש תלונה נגד טירונה, שהותיר אותה במצב שעלול למנוע ממנה להמשיך לשפוט.

"איבדתי הכרה. הייתי מסוחררת, סבלתי מבחילות", סיפרה לתקשורת הארגנטינית אחרי האירוע המביש. "הכי חשוב שייעשה צדק ודבר כזה לא יחזור על עצמו, שהאיש הזה ישלם על מה שעשה. צריך לזרוק אותו מהענף. הוא אדם אלים, כנראה גם בחייו האישיים. אדם נורמטיבי לא היה עושה דבר כזה".

צפו בתקיפה המכוערת

במועדון בו משחק התוקף הוציאו תגובה ברשתות החברתיות: "מדובר במעשה דוחה שאינו קשור לרוח הספורט. אנו מביעים הזדהות עם השופטת שהותקפה, מתנצלים, מעמידים את עצמנו לרשותה ומתחייבים להמשיך לפעול למיגור האלימות".

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully