וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח גדול בבית"ר: "המועדון חשוב להמון אנשים, נקווה שבית המשפט יבין"

2.8.2022 / 6:32

בקבוצה מקווים שהדיון הגורלי מחר יוביל לביטול המגבלות על עסקת המכירה, אבל המשטרה לא מתכוונת לסגת וממשיכה לחשוד בחוגג

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מתח גדול בבית"ר ירושלים לקראת הדיון מחר בבוקר בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשת המועדון לבטל את המגבלות שמטילה המשטרה על עסקת מכירת הקבוצה ממשה חוגג לברק אברמוב. אם בית המשפט ידחה את הבקשה, בית"ר תהיה במצוקה גדולה ועל סף ירידה לליגה הלאומית, בדרך לפירוק.

"אוטוטו אוגוסט ועוד לא באמת התחלנו להכין קבוצה לעונה. חסרים הרבה מאוד שחקנים, לא התחלנו למכור מנויים, והקהל מרוסק. הסאגה הזאת חייבת להסתיים, המועדון הזה חשוב לכל כך הרבה אנשים, ונקווה שבית המשפט יבין את זה", אמרו במועדון.

הבעיה הגדולה של בית"ר, ועל כך מסכימים עורכי הדין של חוגג וגם אלה של אברמוב, זו התחושה שהמשטרה לא מתכוונת "לרדת" מהבעלים הנוכחי. מבחינת המשטרה חוגג ביצע הונאות בהיקף רחב, הוא מוגדר כעבריין ובשלב הזה מטרתה היא לא לאפשר לו להעביר נכסים הלאה, עם או בלי תמורה.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. אודי ציטיאט
המשטרה לא יורדת מחוגג, והמפסידה הגדולה היא בית"ר. אברמוב/אודי ציטיאט

מעבר לכך, בתגובות המשטרה אתמול ניתן היה להבין שהבעיות הן הרבה מעבר לערבות הנדרשת עבור התשלום לחוגג וסינגולריטים בגובה 11 מיליון שקל. המשטרה מתנגדת לדברים נוספים כולל ויתור של חוגג על חוב בסך 24 מיליון שקל של בית"ר כלפי החלק שלו בסינגולריטים, לערבות אישית של אברמוב עבור ההלוואות החוץ בנקאיות שלקחה בית"ר. באופן כללי המשטרה מתנגדת לכל הסכם שנחתם ללא ידיעתה וללא אישורה.

מבחינתו של ברק אברמוב, הקו האדום הוא ערבויות אישיות והוא לא מתכוון לחצות אותו, לא בכספים ולא בנכסים. את הפתרון יכולים לספק רק משה חוגג ונציגיו.

במשטרה די מזלזלים בטענה של בית"ר לפיה אם לא יוסרו המגבלות הקבוצה תלך לפירוק והנושים לא יזכו לראות את כספם. לטענת המשטרה, "אם זה היה המצב, מדוע חוגג דורש כספים עבור עסק שנמצא על סף פירוק ולא שווה שום דבר?".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני בית"ר ירושלים אוראל דגני, ירדן שועה. קובי אליהו
מחכים לבשורה. שחקני בית"ר/קובי אליהו

אז מה הסיכוי של בית"ר? אפשר היה לראות שבית המשפט לא ממהר לספק דיון בהול ועשה זאת רק לאחר בקשה חוזרת. התיק של חוגג סבוך מאוד וניתן לראות בדיונים קודמים לגבי ערבויות ויציאה אפשרית מהארץ, שבית המשפט חיזק את ידי המשטרה בנושא והבין את גודל התיק.

יחד עם זאת, עד כה היה מדובר בעיקר בחוגג עצמו. בשל העובדה שבבית"ר ירושלים מעורבים רגשית אלפי אוהדים ושלא מדובר בחברה רגילה, השופטים עשויים להתחשב ולחפש פתרונות יצירתיים, כפי שקרה לא פעם בעבר. המשטרה מבחינתה לא תוותר, היא תגיע לבית המשפט ותמשיך בקו התקיף עד הסוף. בית"ר ואוהדיה צריכים להתפלל לחמלה של בית המשפט והשופט, בתקווה שהפן הרגשי יגרום לבית המשפט ולמשטרה להחריג נכס אחד של חוגג מיתר הנכסים ולהגמיש את עמדתה לגבי מכירתו לברק אברמוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully