וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת בית"ר ירושלים התקבלה, הדיון בעניינה יתקיים ברביעי

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 16:39

למרות התנגדות המשטרה, בית המשפט קיבל את בקשת הצהובים-שחורים להקדים את הדיון לגבי הדרישות בנוגע למכירת הקבוצה לאברמוב לעוד יומיים. קודם התייחסו במשטרת ישראל לבקשת המועדון כ"ניסיון שקוף ופסול לעקוף צו של שופט". 0:4 לירושלמים על שמשון במשחק הכנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.8/ספורט1

בקשתה של בית"ר ירושלים להקדים את הדיון הבהול בעניין דרישות המשטרה התקבלה היום (שני) על ידי בית המשפט. משטרת ישראל ביקשה לדחות את טענותיה של בית"ר ירושלים ובקשתה לדיון בהול בנוגע לדרישות לערבות אישית של ברק אברמוב בסך 11 מיליון שקל.

המשטרה עמדה גם על הדרישה כי העברת הבעלות תושלם רק בעוד 3 שנים, עד אשר יועברו כל הכספים עבור משה חוגג וסינגולריטים לקופת החילוט. הדיון נקבע תחילה ל-7 באוגוסט, אך בבית"ר טענו שיהיה מדובר במכת מוות למועדון וביקשו להקדימו ליום רביעי, ה-3 באוגוסט - בקשה שבסופו של דבר התקבלה.
 

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
"הסכים מכל סיבה עניינית הנראית לעין, להיות ערב אישית לחובות". ברק אברמוב/אריאל שלום

נציגי המשטרה התנגדו כאמור להקדים את הבקשה וטענו בפני בית המשפט כי "זהו ניסיון שקוף ופסול לעקוף את הצווים של השופט מלמד במסגרת צו המצאת המסמכים ותפיסת חפצים" במסגרת חקירת משה חוגג והחקירה בה הוא מעורב.

כמוכן צויין כי "למרות שתוקפם של הצווים היה ידוע ולמרות לשונם המפורשת, עשו המבקשים וברק אברמוב דין לעצמם וחתמו ב-13 ביולי על הסכם להעברת מלוא זכויותיו של משה חוגג. החתימה נעשתה מבלי לעדכן איש ממשטרת ישראל ובוודאי ללא הסכמתה לנוסח ההסכם ולתנאים המפורטים בו, או במילים אחרות הצדדים הכתיבו למדינת ישראל את התנאים של ההסכם והעמידו אותם כעובדה מוגמרת".

עוד הוסיפה המשטרה: "בעיון בהסכם עולה כי ישנה העדפה פסולה של נושים לטובת קבוצה נבחרת של בעלי חוב, ללא הצדקה וללא קבלת הסבר. סעיף 4 להסכם מונה חובות של החברה בסך 9 מיליון ש"ח ומונה ארבעה נושים. למעט ההתחייבויות של הקבוצה כלפי עובדים ושחקנים, יתר הנושים אינם נושים בטוחים ואין להם בטוחה קניינית.

"יחד עם זאת, הסכים ברק אברמוב מכל סיבה עניינית הנראית לעין, להיות ערב אישית לחובות של החברה לנושים אלה. חוגג ואברמוב בחרו מסיבות השמורות עימם להימנע מלתת הסבר מדוע הסכימו להקפיץ את הנושים הללו למעמד של נושים מובטחים. באופן דומה, נמנעו הצדדים מלהתייחס לשלה מהו הבסיס להבחנה בי החובות של החברה כלפי נושים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
"הוא ואברמוב עשו לעצמם דין". חוגג/דני מרון

בנוגע לחברת סינגולריטים, מצויין כי באוקטובר 2020 עמד שטר ההון של החברה על מעל 34 מיליון ש"ח ואילו במעמד ההסכם הוא עמד על 1.4 מיליון ש"ח. במשטרה הבהירו כי "במסגרת ההסכם מסכימים הצדדים לויתור על החוב של החברה לטובת סינגולריטים, אך יודגש כי לא היה בסמכות הצדדים לוותר על הסכום עליו חל צו התפיסה ללא הסכמת משטרת ישראל מראש ובכתב. זוהי דוגמא נוספת לניסיון של המבקשים לעקוף את תוקפם של הצווים".
 
לסיכום נכתב כי "דין טענות המבקשים לפיהן שיתפו פעולה באורך מלא ובזמן אמת עם בקשות משטרת ישראל אינן נכונות ואינן מדוייקות. חלק מהמסמכים הועברו באיחור ורק לאחר קבלת מכלול של מסמכים, הגם שאינם מלאים, התגבשה אצל משטרת ישראל ההבנה מהם התנאים הנדרשים על מנת להבטיח את התכלית של הצווים".

לאחר מכן מסרה בית"ר ירושלים בתגובה: "אנחנו מודאגים מהחלטת בית המשפט לגבי תאריך הדיון. מדובר בימים קריטיים עבור מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, שמאות אלפי אוהדים ועשרות עובדים ממתינים לדיון הגורלי בבית המשפט. כמו כן, תגובת המשטרה ודרישותיה מראות כי היא החליטה להוריד את בית"ר ליגה כיוון שברור לכל כי במידה ולא יהיה פתרון ביתר תמצא עצמה בליגה נמוכה וקיימת סכנה לקיומה.

"גם אם המועד האחרון הוא ה-10 באוגוסט, יש עוד פעולות רבות שצריכות לקרות באופן שהותרת הדיון בתאריך הנ"ל לא יאפשר את השלמת התקציב והעברת הקבוצה לבעלות חדשה. אנו ננקוט בכל הצעדים המשפטיים העומדים לרשותנו על מנת להקדים את הדיון ולהבהיר את דחיפות המצב".

שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה חוגג עם סתיו נחמני. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ניצחון קליל על שמשון מליגה א'. אספרייה עם נחמני/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

אז הגישה בית"ר בקשה רשמית לבית המשפט בצירוף מכתב מהיועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עמית פינס. בפנייה ביקשה הקבוצה להקדים את הדיון שצפוי להתקיים בשבוע הבא ב-7 באוגוסט, ליום רביעי הקרוב (3 באוגוסט). במכתב נטען כי "הותרת מועד הדיון על כנו, אשר רק לאחריו ניתן יהיה להתחיל בביצוע כל הפעולות הנדרשות מהווה מכת מוות לקבוצה ותהפוך את הדיון בבקשה לתאורטי בלבד". הבקשה כאמור התקבלה והדיון הוקדם.

במשחק הכנה שנערך בראשון לציון הביסה בית"ר 0:4 את שמשון תל אביב מליגה א'. בדקה ה-14 עלתה הקבוצה מליגת העל ליתרון כאשר ירדן שועה קיבל כדור באגף שמאל, הקפיץ לסתיו נחמני שנכנס לרחבה והקפיץ בעצמו מעל השוער. בדקה ה-42 דנילו אספרייה הגיע לכודר רוחב של בר כהן והכפיל לזכות הצהובים-שחורים. בדקה ה-70 המחליף מירון טל כבש כשניסה להגביה לרחבה והכדור נכנס לרשת. שלוש דקות לסיום קיבלה בית"ר פנדל אותו שלח רונן חנציס פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully