וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חתיכה גדולה מהמצח שלה חסרה": הפסידה בקרב - ונזקקה לניתוח פלסטי

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 15:25

ג'וליאנה פניה פגשה פעם נוספת את האלופה הנצחית אמנדה נונייז, והפעם לא הצליחה לשחזר את הסנסציה. זה נגמר בהפסד כואב - תרתי משמע. כעת גם המשך הקריירה שלה בסכנה

הלוחמת ג'וליאנה פנה מול אמנדה נונייס. Carmen Mandato, GettyImages
המשך הקריירה בסכנה? פניה/GettyImages, Carmen Mandato

ג'וליאנה פניה קיוותה לשחזר אמש (שבת) את הסנסציה הגדולה מדצמבר שעבר, אז היממה את לוחמת ה-MMA הגדולה בכל הזמנים, אמנדה נונייז, בקרב שעדיין נחשב לאחד המפתיעים שידע התחום. הפעם זה לא רק נגמר בהפסד, כי אם בביקור אצל מנתח פלסטי.

לאחר שהפסידה 50:45, 50:44, 50:43, הובהלה פנה לבית החולים עם פציעה חמורה בפניה. חלק קטן לא מהקרב העבירה כשדם נוזל ממצחה, מה שהבהיל גם את קומישנר ה-UFC דיינה ווייט. "חתיכה גדולה מהמצח שלה חסרה", אמר זמן קצר לאחר הקרב. "היא הולכת למנתח פלסטי ממש ברגע זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ווייט אף הוסיף ואמר שהפציעה הזו עלולה להוות את סיום הקריירה המקצועית של פניה: "ייקח לה זמן להחלים, אני לא יודע. היא נפגעה די קשה, הפילו אותה חמש-שש פעמים בשני הסיבובים הראשונים והיא נפצעה. היא זקוקה למנוחה עכשיו, לבלות קצת זמן עם הבת שלה, ואז נראה".

על אף הפייט מעורר הכבוד שהעמידה פניה, גם ווייט הודה שזה לא באמת היה כוחות: "אמנדה היתה מאוד דומיננטית. ג'וליאנה קשוחה מאוד, היא רצתה לנצח, אבל בעיני זה אפילו לא היה קרוב. זה היה חד צדדי לגמרי".

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully