וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהרשים במחנה: קונסטנטינוס סוטיריו ינחת במטרה לחתום בהפועל חיפה

31.7.2022 / 9:15

בלם נבחרת קפריסין שנבחן על ידי קלינגר צפוי לחזק את ההגנה. חמשת הזרים, ממן ותורג'מן צפויים לפתוח בהפועל חיפה מול סכנין (20:00 בספורט3)

אחרי שהרשים את ניר קלינגר במחנה האימונים, קונסטנטינוס סוטיריו בדרך לקבל חוזה בהפועל חיפה. בלם נבחרת קפריסין בן ה-26, שנבחן על ידי הקבוצה במחנה האימונים שקיימה באי השכן, ינחת בישראל על מנת להצטרף רשמית לקבוצה. סוטיריו בן ה-26 השתייך עד לאחרונה לא.א.ל לימסול ושיחק בעבר גם באנורתוזיס ואולימפיאקוס ניקוסיה. ברזומה שלו יש 10 הופעות בנבחרת קפריסין.

אחרי קיץ בו ביצעה חריש עמוק בסגל, הפועל חיפה תחל הערב (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט3) רשמית את העונה כשתארח את בני סכנין במסגרת גביע הטוטו.

המאמן ניר קלינגר צפוי לעלות עם ההרכב שהוא מעניין להריץ לכל הפחות בשלבים הראשונים של העונה, שיכלול את חנן ממן ואלון תורג'מן. גם השחקנים הזרים של הקבוצה החיפאית יקבלו את הקרדיט ב-11. מי שאמור להצטרף בימים הקרובים למצבת הזרים הוא הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו.

"כל מפעל חשוב, גם גביע הטוטו. אנחנו רוצים לצבור ביטחון ולהוריד חלודה לקראת העונה", אמרו בהפועל חיפה.

הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו שנבחן על ידי הפועל חיפה. באדיבות הפועל חיפה, אתר רשמי
חיזוק להגנה. סוטיריו/אתר רשמי, באדיבות הפועל חיפה

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנדריי מירון, ניסו קפילוטו, דינו שטיגלץ, עמית מאיר, לאנדרו סילבה, קוואמה קווי, ניקיטה מוצפאן, חנן ממן, אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully