וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "יש כאן כישרון ממדרגה ראשונה, עם אופי ונחישות נהיה בטופ 4"

28.7.2022 / 14:50

הבעלים מכוון גבוה: "מישהו אמר לי שזו תהיה השנה הטובה בתולדות הפועל חיפה, נוטה להאמין לו". קלינגר: "הרגשנו צורך במתיחת פנים, הקהל יגיע אם השחקנים יהיו מחויבים". מלול: "מקווים לתוצאות לפחות כמו בעונה הקודמת של ניר"

מסיבת העיתונאים של הפועל חיפה לפתיחת עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

אחרי עוד קיץ מעניין כלל לא מעט שינויים, עם מינויו של ניר קלינגר למאמן הקבוצה, הפועל חיפה פותחת עונה עם הרבה תקוות. הקבוצה ריעננה את הסגל בשבועות האחרונים, כאשר עד עתה צירפה תשעה שחקנים וייתכן שתצרף עוד. היום (חמישי) כינסה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות הבעלים יואב כץ, המאמן קלינגר, הקפטן דור מלול והמנכ"ל איתי רק.

בסיום המסע"ת הוצגו תשעת השחקנים החדשים - קוואמה קווי, אנדריי מירון, איליה מרקובסקי, גידי קאניוק, שובל גוזלן, דינו שטיגלץ, לאנדרו סילבה, ניקיטה מוצפאן ועמית מאיר.

כץ דיבר ראשון ואמר: "השנה הבאה תהיה שנת המאה של המועדון ואנחנו מקווים שהיא תהיה מתוקה. בקדנציה הקודמת של ניר קלינגר זכינו בגביע המדינה ובאלוף האלופים, אני מקווה שבקדנציה הזו יהיה גם תואר אחד ואפילו שניים".

השינויים בסגל: "מבחינת כישרון, יש כאן שחקנים מהמדרגה הראשונה. הקבוצה תצטרך אופי ונחישות, עם זה נהיה ברביעייה הראשונה ואפילו מעל. מבחינתי אין שאלה. אני חושב שחצי מהשחקנים משנה שעברה עזבו. יש לנו שחקנים קשוחים, שמנו דגש על הזרים. יש כאן חבורה נפלאה. אחד העיתונאים כאן אמר לי שזו תהיה השנה הכי טובה אי פעם בהפועל חיפה, והוא בן אדם מאוד חכם שאני נוטה להאמין לו".

הבעלים הוסיף מסר לקהל: "הגענו לאלף מנויים בשנה שעברה, מקווים השנה להגיע ל-3,000 ויש לנו גם עזרה מהספונסר הראשי שהם אנשי שיווק. אנחנו אחת הקבוצות החלשות במדינה בעניין הזה. אם השכנה העירונית שלנו הכי טובה בשיווק, אנחנו מהקבוצות החלשות. מקווה לתקן את זה השנה".

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
הפך את הסגל. ניר קלינגר/שלומי גבאי

המאמן ניר קלינגר אמר: "יש כאן גרעין של שחקנים שאנחנו מצפים מהם להביא אותנו למקומות שיואב ציין. הקבוצה עברה מתיחת פנים שהרגשנו צורך בה, עבדנו קשה מחודש מאי ועד היום. ימים יגידו אם הצלחנו מאוד או פחות, התחושה שלי היא שיש הרבה כישרון והכל יקום או יפול על המוטיבציה של השחקנים והיכולת לבוא בטירוף לכל משחק, כמו בעונת הגביע. אנחנו לא רוצים לדשדש. כל שחקן שלובש את החולצה של הפועל חיפה יצטרך להבין שהוא נבחן קודם כל לפי המוטיבציה שלו, הרצון לרוץ, לתקל ולשחק בשביל האוהדים. מי שלא יעמוד בקריטריון הזה, לא ישחק".

רענון הסגל: "אם אני משווה את הסגל שלנו לקבוצות בליגה, יש לנו הרבה כישרון ויכולת. אבל בלי רמת מוטיבציה חריגה, יהיה לנו מאוד קשה כי הליגה תחרותית. אני אוהב את ה'עומס' בסגל. ככה זה צריך להיות ואני שמח שנתנו לי את הכלים. במשחקי האימון חילקנו את הדקות, עכשיו נתחיל לבחון את היכולת שלנו לאורך 90 דקות ואחרי המשחקים בגביע הטוטו נהיה יותר חכמים לגבי האם צריך תיקונים. חיפשנו זרים לעמדות המפתח ב'שדרה המרכזית'. השחקנים שהיו שם לא היו מספיק טובים לתפיסתנו. יש בלמים ישראלים טובים, אבל אפשר לראות שכמעט בכל קבוצות הליגה יש בלם זר אחד לפחות".

הקהל: "הכוח שלנו בעונת הגביע היה במספרים. הקהל הגיע גם למשחקי החוץ והרגשנו את האהבה. אבל אנחנו צריכים לתת להם סיבות, ולא רק ניצחונות - קהל קונה מנוי כשהשחקנים מחויבים אליו".

החזרה להפועל חיפה: "הרגשתי שנכון לי לחזור. בכל מערכת יחסים יש עליות וירידות, אבל בסוף אנחנו עובדים בכבוד הדדי כבר הרבה שנים. אנחנו מבינים שצריך להמשיך לדחוף את הפועל חיפה להישגים. יואב כזה, אני כזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דור מלול, שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
הקפטן פותח עונה תשיעית. דור מלול/שלומי גבאי

הקפטן דור מלול, שפותח עונה תשיעית בקבוצה, סיפר: "בשנה שעברה התחלנו מאוד טוב, אבל הפציעות דחקו אותנו אחורה. ניר רצה לבנות פה סגל עמוק עם תחרות על ההרכב שיוציא את המרב מהשחקנים. אנחנו רוצים להציג את הכדורגל הכי טוב ויעיל, בתקווה להביא תוצאות לפחות כמו בעונה האחרונה של ניר בקבוצה. לדעתי זה חילוף השחקנים הכי גדול שהיה בהפועל חיפה מאז שאני כאן. צריך לתת לדברים זמן להתחבר, החדשים צריכים להכיר את הישנים. אנחנו בדרך הנכונה, לא זוכר הכנה כזו אינטנסיבית בתחילת עונה. יש גם המון שיפורים, הצוות המקצועי והניהולי גדל, אנחנו רוצים להראות את העוצמות שהמועדון הזה יכול להביא".

איתי רק, מנכ"ל הפועל חיפה. שלומי גבאי
החמיא ליואב כץ. איתי רק/שלומי גבאי

המנכ"ל איתי רק סיכם: "לצערי יש פער מסוים בין מה שאנשים יודעים על העשייה של יואב למה שקורה בפועל. אין יום שאנחנו לא מדברים חמש-שש פעמים. אני רוצה להגיד ליואב, כמי שקיבל ממך את התפקיד, וכאוהד - תודה על מה שאתה עושה למען הפועל חיפה. אני לומד ממנו המון וזו זכות גדולה שיש לנו בעלים כזה".

"עשינו שינוי כיוון בנושא השיווק, בהרבה היבטים. אנחנו עובדים על אסטרטגיה מאוד מחוברת לקהילת אוהדי הפועל חיפה. אם בשנים עברו היו דיבורים שהמועדון מנותק מהאוהדים, כבר שלושה חודשים שלא היו דיבורים כאלה. אנחנו נמדוד את ההצלחה במספר המנויים וכמות הקהל שתגיע. השינוי לא יבוא בפעם אחת. ההתחלה, לפחות, מאוד טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully