וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוט של סלטיק עקב אחר אבו פאני, שיחת הבהרה נערכה בינו לעוזי מור

28.7.2022 / 12:44

הקשר זעם כשהבין שלא יפתח מול אולימפיאקוס, כשהטענה בסביבתו היא שהוא התבקש להישאר לצמד המפגשים למרות הצעה שקיבל מקבוצה בחו"ל. השחקן המאוכזב ויד ימינו של הבעלים שוחחו במלון לפני המשחק. נציג מהקבוצה הסקוטית נכח ביציע

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

במקביל לאופוריית הניצחון האדיר על אולימפיאקוס, עליה עדיין נישאים היום (חמישי) במכבי חיפה, מסתבר שעוד לפני המשחק ביוון, במועדון התמודדו עם סוגיית מוחמד אבו פאני. לטענת גורמים המעורבים בפרטים, אבו פאני החזיק בהצעה משמעותית מקבוצה בחו"ל עוד לפני צמד המפגשים עם אולימפיאקוס, אלא שלמרות שהתבקש להישאר לפחות עד אחרי אותם שני משחקים, בפועל הקשר לא פתח בהרכב ולכן הצטברו אצלו תחושות של כעס ואכזבה.

אתמול, לפני המשחק, נערכה בין אבו פאני לעוזי מור, יד ימינו של הבעלים, שיחת הבהרה לא פשוטה - כך להגדרת אותם גורמים. בשיחה הביע השחקן את מורת רוחו ממיעוט הדקות שהוא מקבל נגד היוונים על אף שהתבקש להישאר למשחקים נגדם, כאשר מנגד, מור הבהיר לאבו פאני כי הוא מאוכזב מהתנהלותו.

מוחמד אבו פאני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מאוכזב. מוחמד אבו פאני/מאור אלקסלסי

מה שהעצים את כעסו של הקשר, ככל הנראה, היה שביציע ישב סקאוט של אלופת סקוטלנד, סלטיק, שהגיע לצפות בו כדי לקבל החלטה סופית האם להמליץ לקבוצה הסקוטית להחתים את אבו פאני. כידוע, סלטיק העפילה אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית, כך שהיא אינה מושפעת מכך שאבו פאני שיחק במוקדמות במדי מכבי חיפה.

כידוע, בסופו של דבר אבו פאני נכנס כמחליף ונראה כעוס מאוד אפילו כשהבקיע את השער הרביעי של הירוקים וגם בסיום המשחק. ההערכה היא שתיערך שיחת הבהרה נוספת בין השחקן לאנשי המועדון, ואותם גורמים ציינו כי ישנם סיכויים לא מבוטלים שאבו פאני יעזוב, כאשר מספר קבוצות בבלגיה הביעו בו התעניינות גדולה ואף צפויות להגיש הצות רשמיות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully