וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנטר זאק הנקינס חתם בהפועל ירושלים לעונה אחת עם אופציה

28.7.2022 / 10:15

אקס מכבי ראשון לציון (26, 2.13), ששיחק תחת שני מאמנים שעברו במועדון מהבירה, והתאושש לאחרונה מפציעת ברך קשה, הפך לזר הרביעי של דז'יקיץ': "מוכן לעשות משהו מיוחד"

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (חמישי) על הצטרפותו של הזר הרביעי בסגל שלה לעונה הקרובה: הסנטר זאק הנקינס חתם בקבוצה לשנה אחת עם אופציה.

הנקינס (26, 2.13) זכור לאוהדי הכדורסל בישראל מתקופתו במכבי ראשון לציון ב"עונת הקורונה", אז הפגין יכולת יוצאת מן הכלל עם ממוצעים של 12.4 נקודות ו-6.6 ריבאונדים לצד 64% ל-2 ב-11 משחקים (ליגה ופלייאוף). לפני שהגיע לארץ, רשם הנקינס עונת רוקי מוצלחת במדי נימבורק הצ'כית עם 12.7 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בליגה המקומית, ו-11 נקודות לצד 6.7 ריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א.

לאחר העונה בישראל, הוא עבר פציעה קשה בסחוס הברך בזמן ששיחק בליגת הקיץ, ומאז שסיים את השיקום שיחק כמעט 50 משחקים בשישה חודשים, בליגת הפיתוח (תחת עוזר המאמן של הירושלמים בעבר, ריאן פאנון), בפורטו ריקו (שם אימן אותו אקס האדומים בראד גרינברג) ובליגת הקיץ. הנקניס מצטרף ליתר שחקני החיזוק החדשים: עוז בלייזר, ליוואי רנדולף, ספידי סמית', קאדין קרינגטון, אור קורנליוס וגלעד לוי.

שחקן מכבי ראשון לציון זאק הנקינס. קובי אליהו
"מוכן לעשות משהו מיוחד". הנקינס במדי ראשון לציון/קובי אליהו

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "אני תמיד מעדיף לעשות עסקים עם מישהו שרוצה להשיג משהו מאשר עם מישהו שכבר השיג את מה שהוא רוצה. אנחנו מאמינים שזאק הוא כזה - עובד קשה, רעב, אמין, לא אנוכי על ומחוץ לפרקט. הוא ביג-מן מיומן ותחרותי שמוכן לעזור לקבוצה בשני צידי המגרש. מבחינה אישיותית הוא לוחם שהתמודד עם קושי גדול - וניצח. זו בדיוק התרבות שאנחנו רוצים להטמיע בקבוצה שלנו - תמלא את תפקידך, תעזור לחברים שלך, ולעולם אל תיכנע. ברוך הבא להפועל, זאק".

הנקינס הוסיף: "אני מאושר להצטרף להפועל. למזלי, התברכתי בכך שעבדתי עם מאמנים שמכירים את המועדון היטב, כך ששמעתי הרבה מאוד דברים טובים על המועדון, על האוהדים ועל העיר ירושלים. נהניתי מהתקופה הקודמת שלי בישראל ועכשיו אני מוכן לעשות משהו מיוחד עם הפועל. אני נרגש במיוחד לפגוש ולשחק למען האוהדים המסורים שלנו, ואני בטוח שהם יהיו שם בשבילנו ושאני אחווה את כל הדברים הטובים ששמעתי עליהם. יאללה הפועל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully