וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט ימתין לתגובת המשטרה עד יום א', הדיון לגבי בית"ר צפוי בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 7:39

בבית"ר ימתינו לדיון בהול בבית המשפט בנוגע לדרישת המשטרה מאברמוב לשלם ערבות של 11 מיליון ש"ח. בנוסף, המו"מ למכירת בני יהודה תקוע והיחסים בין אברמוב לדמאיו לא מוסיפים לכך

בווידאו: דיון בהפרת תנאי הערבות של משה חוגג/מערכת וואלה!

עוד סופשבוע של אי וודאות יעבור על אוהדי בית"ר ירושלים, וככל הנראה גם על אלה של בני יהודה. המגעים בין ברק אברמוב למשה דמאיו כרגע תקועים, כאשר אם לפני יומיים הצדדים דיברו על חתימה עד ליום חמישי (היום), כעת לא ברור אם ומתי תהיה חתימה, שכמובן משפיעה ישירות על רכישה אפשרית של בית"ר ירושלים על ידי ברק אברמוב. המו"מ לרכישת בני יהודה הגיע אל סף סיכום, כשלצדדים נותרו פערים קטנים לסגור, אך כרגע נראה שגם יחסי העבר בין ברק אברמוב למשה דמאיו לא עושים טוב ולא מעט אגו משפיע על המגעים, כאשר מספר גורמים מנסים לפשר ולמצוא את דרך המלך בין השניים.

משה דמאיו מנכ"ל בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
איש מפתח גם לגבי עתידה של בית"ר. משה דמאיו/יוסי ציפקיס

גורם המעורה בפרטים אמר: "כולם זוכרים מה היה ביניהם בעבר, אין שם אהבה גדולה וזה גם משפיע על השיחות. יותר מדי אגו נכנס בכל פסיק קטן ובגלל זה אנשים אחרים מעורבים ומנסים למצוא פתרונות, אין ברירה אחרת. בסופו של דבר אברמוב רוצה למכור ודמאיו לקנות והפערים לא גדולים, אז כנראה שתהיה עסקה".

בנושא הזה, אברמוב תלוי בבקשה הבהולה שהוגשה על ידי בית"ר לדיון דחוף בבית המשפט בנוגע לערבויות שנדרשות מהבעלים, וכמו כן מהדרישה כי הבעלות תועבר לאברמוב רק לאחר שיועברו כל 11 מיליון השקלים למשה חוגג בתום שלוש שנים, שתי דרישות שעשויות להביא לביטול העסקה. השופט נתן למשטרה אפשרות להגיב עד ליום א' ולכן הדיון ייקבע רק לשבוע הבא. אגב, בשל הסחבת, הגיעו אתמול כ-150 אוהדים לביתו של הנאמן יצחק יונגר כדי למחות על המצב, אך כרגע הדברים תלויים בעיקר בידי המשטרה ובית המשפט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
האיחוד מתעכב. אברמוב ואבוקסיס/קובי אליהו

זה לא סוד שברק אברמוב ויוסי אבוקסיס חברים, והשניים נמצאים בקשר רצוף בנוגע לאפשרות שירכוש את בית"ר והשינויים שייעשו בסגל, אך כל עוד העסקה לא יוצאת לפועל הכל תקוע. אבוקסיס היה רוצה לחזק את הקבוצה בלפחות 5 שחקנים משמעותיים, אך כרגע המועדון אפילו לא יכול להשלים את העברתו של תמיר גלזר שממתין, או להחתים את תמיר עדי, כאשר בנוסף המאמן רוצה לצרף זרים בעמדת הבלם, קשר, כנף וחלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully