וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה אדירה במכבי חיפה: "זה אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של המועדון"

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 7:05

שחקני מכבי חיפה חגגו עם האוהדים ביוון, גורם: "זה נכנס לרשימת הניצחונות הגדולים אי פעם". שביעות רצון מהזרים: "עושה רושם שפגענו עם שלושתם". פלאניץ' צפוי להמשיך, אבו פאני שהיה כעוס מחוזר בבלגיה. וגם: המענקים והמחווה לאצילי

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

1.

שמחה אדירה נרשמה אצל אנשי ושחקני מכבי חיפה אמש (רביעי) לאחר הניצחון 0:4 על אולימפיאקוס וההעפלה לשלב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. כאשר הוגרלו הירוקים מול היוונים, התחושה הייתה שחיפה קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר ושיהיה כמעט בלתי אפשרי לעבור את היריבה. ככל שהתקדמו ההכנות, בחיפה החלו להאמין שניתן לעשות הפתעה גדולה. "לא הרבה נתנו לנו סיכויים אבל ידענו שאנחנו מסוגלים וגם צריכים לעשות את זה", קבע שחקן בקבוצה, "באמת עלינו גם למשחק הראשון וגם אתמו כשאנחנו מאמינים שאנחנו טובים יותר וזה ניכר על המגרש".

השחקנים חגגו זמן רב עם האוהדים שהגיעו ליוון ולאחר מכן גם בחדר ההלבשה. "זה אחד המשחקים הכי גדולים בהיסטוריה של המועדון", קבע גורם בקבוצה, "להגיע אחרי תיקו למשחק באיצטדיון כזה כשאתה יודע שרק ניצחון יעלה שלב ולהתפוצץ ככה, זה משהו שלא היה פה הרבה שנים ונכנס לרשימה של הניצחונות הכי גדולים של הקבוצה אי פעם". בצוות המקצועי הדגישו שהמחמאות הפעם מגיעות לכל השחקנים. "אין שחקן שדרך על הדשא ולא ראוי למחמאות", אמרו בקבוצה, "כל אחד ידע מה נדרש ממנו ועשה את זה בצורה הכי טובה שיש".

למרות המחמאות הקולקטיביות היו אלה השחקנים הזרים שזכו למחמאות גדולות. "עושה רושם שפגענו בשלושת הזרים שהבאנו", קבעו בחיפה ואכן אחרי ימים של ביקורות פרנזי פיירו החל לפרוע שטרות כאשר כבש צמד מרשים מבחינתו. "מי שזלזל בפיירו עכשיו מבין למה בכר התעקש עליו", אמר גורם במועדון.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
השתיק את כל המבקרים. פיירו/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

2.

הניצחון של הירוקים אמש הבטיח מענקים בגובה של כשלושה מיליון יורו וזה בתסריט הפסימי ובהנחה שחיפה תסיים רק בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הירוקים מבינים שמלבד מיליוני היורו שייכנסו לקופת המועדון ממענקים, ייכנס כסף גדול אף יותר מזכויות שידור, ספונסרים ובעיקר ממכירת כרטיסים כשהאוהדים הירוקים כבר הוכיחו שהם ממלאים את היציעים בכל משחק. בחיפה הרוויחו עד כה 0.38 נקודות דירוג אך אלו פחות משמעותיות בשלב זה והירוקים רוצים לרשום מספר גבוה של נקודות כדי לנסות ולהבטיח שבעונה הבאה הם יהיו מדורגים, אם וכאשר יעפילו שוב למפעלים האירופאיים.

עם סיום העונה הקודמת ברק בכר הבין שהוא הרוויח סיבוב והיה משוכנע שזה מה שייתן לו להגיע מוכן למשחק הראשון ולהימנע מהדחה מוקדמת כפי שהיה בעונה שעברה מול קייראט. לשם כך הבהירו בכר וגל אלברמן להנהלת המועדון שצריך לצאת למחנה האימונים עם סגל מלא ומושלם. למרות מהמורות בדרך בכר את אלברמן קיבלו את מבוקשם ובצוות המקצועי משוכנעים שרק בזכות כך הקבוצה נראית מחוברת כל כך בשלב מוקדם של העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מכבי חיפה חוגגת ביוון נגד אולימפיאקוס. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
הקבוצה כבר נראית מחוברת, בשלב מוקדם מאוד/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

3.

הסאגה העיקרית עליה דובר בשבועות האחרונים היא סאגת בוגדן פלאניץ'. הבלם מבוקש בא.א.ק אתונה כאשר גם ראשי המועדון היווני ראו איך הבלם הסרבי מנטרל לחלוטין את התקפת אולימפיאקוס וביוון יודעים לספר שהרצון של ראשי א.א.ק להחתים את הבלם רק גבר. מי שמתעקש ונעמד על הרגליים האחוריות כדי שפלאניץ' יישאר הוא ברק בכר. ההעפלה אתמול שיפרה משמעותית, כך מרגישים בחיפה, את הסיכויים שהסרבי יישאר במועדון. ראשי חיפה יישבו בימים הקרובים עם פלאניץ' כדי להגיש לו הצעה משודרגת להארכת חוזה בתקווה שהדבר ירצה אותו.

"פלאניץ' לא יקבל את הסכום שהוצע לו על ידי א.א.ק", ממשיך לטעון גורם בקבוצה, "אבל האתגר המקצועי, העונה האירופאית שבדרך והחיבור שלו למקום אמורים להספיק כדי שהוא יישאר". מי שבניגוד אליו עשוי לעזוב הוא דווקא מוחמד אבו פאני, שלמרות החגיגות הגדולות אמש, היה נראה מתוסכל מאוד. אבו פאני התאכזב מאוד כשלא פתח אמש במשחק ובחיפה יודעים לספר שאף שוחח עם אנשי הצוות המקצועי על כך. בסביבתו של השחקן טענו שביציע אמש בפיראוס ישב סקאוט שהיה אמור לתת רושם סופי לקבוצה באירופה לגבי הקשר על מנת להחליט אם לרכוש אותו או לא והקשר עצמו היה מתוסכל מאוד מכך שלא קיבל מספיק דקות כדי להוכיח את עצמו. בסופו של דבר אבו פאני כבש והראה מה הוא שווה. בסביבת הקשר מעריכים שיש סיכויים לא מבוטלים שהשחקן ייצא לאירופה, כאשר כמה קבוצות בליגה הבלגית מעוניינות בו מאוד. מי שעוד היו נראים מאוכזבים אתמול מכך שלמרות יתרון של שלושה שערים עדיין הם לא ראו דקות משחק, הם מאוויס צ'יבוטה ומאור לוי.

בוגדן פלאניץ', מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה נחושה להשאיר אותו. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

4.

אם מחפשים את כוכב החגיגות אמש היה אפשר למצוא אותו בדמות עומר אצילי. הקשר עבר יום עמוס רגשית אתמול. מהצד האחד התחקירים שפתחו מחדש את פרשת הקטינות בוודאי לא הוסיפו לקשר, ומהצד השני אצילי שחזר לכשירות אחרי הפציעה במשחק הראשון חגג יום הולדת. בסיום הדגישו השחקנים את האהבה לחברם, כאשר בחדר ההלבשה גם "זכה" אצילי למריחה המסורתית של עוגה על הפנים ואף נישא על הכתפיים.

בחיפה בשלב זה לא מתייחסים כלל לתחקירים החדשים ונראה שבקבוצה יעניקו גב לקשר שהפך להיות אחד הברגים המרכזיים אם לא העיקרי שבהם במכונה של בכר. כעת עם אצילי ובתקווה אצל הירוקים שגם עם אבו פאני ופלאניץ', בחיפה יפגשו את אפולון לימסול להתמודדות שניצחון בה יבטיח לכל הפחות שלב בתים בליגה האירופאית "אנחנו חייבים לרדת לקרקע כי יש כאן הזדמנות לעונה היסטורית" אמר שחקן בקבוצה, |זה עוד רחוק אבל הוכחנו שאנחנו מסוגלים להיות בשלב הבתים של ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully