וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהב גורפינקל חתם לעונה עם אופציה בהפועל תל אביב

27.7.2022 / 17:21

המגן השמאלי הצטרף לסגל של קובי רפואה, הצוות המקצועי של האדומים מחפש כעת בלם בתנאים נוקשים: כ-170 אלף יורו הוקצבו. צומצמו הפערים עם קנצפולסקי

תקציר: הפועל תל אביב - IMT בלגרד 1:1/ספורט1

דורון ליידנר נחת הבוקר ביוון והוא לקראת מעבר לאולימפיאקוס, ומחליף כבר יש לו: הפועל תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של יהב גורפינקל לעונה הקרובה, כאשר ישנה אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת.

גורפינקל בן ה-24 עזב את ישראל לטובת נורשפינג השבדית בשנה שעברה וחתם שם לשלוש שנים, אבל בפועל רשם 7 הופעות בלבד, נותר מתוסכל תקופה ארוכה ובמאי חוזהו הותר. לשבדיה הוא עבר אחרי עונה מוצלחת בהפועל חיפה, אליה הושאל ממכבי חיפה שבמדיה גדל. הוא שיחק כמושאל בשנים האחרונות גם בהפועל נצרת עילית ובהפועל חדרה.

אל ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
צומצמו הפערים. אל ים קנצפולסקי/מאור אלקסלסי

במקביל הפועל תל אביב ממשיכה לחפש בלם לאחר שאלברטו רודריגס דרש חוזה לשנתיים וסורב. במועדון הקציבו סכום של כ-170,000 יורו לחיזוק העמדה, אך לא מוכנים לשלם עבור השאלה או להחתים שחקן ליותר מעונה אחת - מגבלות שמקשות על צירוף שחקן למרכז ההגנה.

קשר מכבי נתניה יובל אשכנזי עדיין נמצא על הכוונת, כאשר צירופו של מיכאל אוחנה על ידי היהלומים צפוי להביא לירידה במעמדו. הישאם לאיוס הפגין יכולת גבוהה לאורך המחנה ובמועדון מרוצים מהשתלבותו.

בנוגע לאל ים קנצפולסקי, השיחות בינו לבין הפועל תל אביב חודשו, והפערים בנוגע לסעיף השחרור של קשר נבחרת הנוער צומצמו. מחר צפויה פגישה נוספת בין הצדדים, כאשר במועדון מקווים להגיע להבנות סופיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully