וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל תל אביב: "מוכרים שחקנים ומנגד מביאים שחקנים זולים"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 18:37

גורמים במועדון הגיבו למכירה הצפויה של ליידנר לאולימפיאקוס: "הקהל לא יקבל עוד עונה של השפלות בדרבי. אם נכנס כסף, צריך להשקיע אותו בשחקנים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

נכון להיום (שלישי) בהפועל תל אביב לא יודעים מי יחליף את דורון ליידנר, המגן שצפוי לחתום באולימפיאקוס בימים הקרובים. הצוות המקצועי היה מעדיף מגן זר, אך במועדון בשלב הזה לא מאשרים זר שישי ובאופציות של הישראלים יש את אביב סולומון ויהב גורפינקל. האופציה הראשונה הייתה של מקס גרצ'קין, אך בית"ר ירושלים עדיין לא שיחררה אותו, כאשר גם הפועל באר שבע לא תסכים לשחרר את סולומון ללא מחליף ראוי.

שחקן הפועל תל אביב דורון ליידנר. מאור אלקסלסי
בהפועל תל אביב עדיין לא יודעים מי יחליף אותו. דורון ליידנר/מאור אלקסלסי

אגב, במועדון הביעו ביקורת על רמת ההשקעה ברכש, ואמרו: "לא יכול להיות שרק מוכרים כאן שחקנים ומנגד מביאים שחקנים חופשיים במחירים נמוכים. בחרו שוער כי הוא היה הכי זול, ובכל עמדה שבה הולך מישהו, מחפשים שחקן חופשי במחיר נמוך".

"אותו דבר גם לגבי החיפושים אחרי בלם. כל שחקן של 200 אלף יורו פלוס לעונה שללו. זה נחמד שמקבלים מחמאות על מחלקת הנוער והמכירות, אבל יש גם קבוצה והקהל לא יקבל עוד עונה שהמטרה בה היא לגרד פלייאוף עליון והשפלות בדרבי. אם נכנס כסף צריך להשקיע אותו בשחקנים שיעשו שינוי".

נכון ללפני היציאה למחנה, תכנית העבודה הייתה כי במידה שליידנר יימכר, בנוסף למגן יצורף קשר נוסף, 50:50 או כנף, כאשר יובל אשכנזי היה השם המועדף. רק לאחר מכירת ליידנר והחזרה לארץ של המועדון, תתקיים ישיבה נוספת שלאחריה יוחלט אם לצרף שחקן נוסף מעבר למגן. השיחות עם הבלם אלברטו רודריגס נמשכות, כאשר המטרה היא שהוא יחתום לעונה עם אופציה לרכישה או השאלה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully