וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימשיך בהולנד? אמן בוחנת את מועמדותו של אופיר מרציאנו

26.7.2022 / 15:06

שוער פיינורד עשוי להצטרף לעולה החדשה, שהחתימה שוער לפני שבוע ורוצה את הישראלי כדי לייצר תחרות בין השניים

תקציר: רומא - פיינורד 0:1/ספורט1

האם אופיר מרציאנו ישחק גם בעונה הבאה בליגה ההולנדית? אמן, שסיימה אשתקד במקום הראשון בליגת המשנה ועלתה לליגה הבכירה, בוחנת את מועמדותו של שוער נבחרת ישראל. כזכור, מרציאנו שיחק בעונה החולפת בפיינורד ובמרבית העונה שימש כשוער המחליף של ג'סטין ביילו. לאחר שההולנדי נפצע לתקופה ארוכה, מרציאנו קיבל את הקרדיט וסייע לקבוצה להעפיל לגמר הקונפרנס ליג, אז ביילו כבר חזר להרכב והקבוצה הפסידה 1:0 לרומא.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
בדרך לתחנה שנייה בהולנד? מרציאנו/אודי ציטיאט

מרציאנו אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בפיינורד, אך בהולנד מעריכים כי הוא סיים את דרכו במועדון. אמן החתימה לפני שבוע את השוער הגרמני אריק אואלשלאגל, והיא רוצה לצרף גם את מרציאנו על מנת לייצר תחרות בין שניים על אפודת השוער הראשון. אואשלאגל בן ה-26 הגיע מאוטרכט, ועוד לפני כן השתייך לסגל בורוסיה דורטמונד. הוא נכלל בסגל נבחרת גרמניה למשחקים האולימפיים ב-2016, ועל אף שלא זכה לדקות הוא קיבל מדליית כסף אחרי ההפסד לברזיל בדו הקרב הפנדלים במשחק הגמר.

מרציאנו בן ה-32 ערך בעונה החולפת 20 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה ההולנדית, בהן שמר על שער נקי שש פעמים וספג 24 שערים. אם וכאשר יעבור לאמן, זו תהיה התחנה הרביעית של מרציאנו באירופה אחרי מוסקרון הבלגית, היברניאן הסקוטית וכאמור פיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully