וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הודיעה: דורון ליידנר חתם לארבע שנים

29.7.2022 / 15:07

המגן השמאלי עובר ממתחם חודורוב לאלופת יוון בה חתם עד 2026. הפועל תל אביב תקבל כשני מיליון יורו ותזכה לבונוסים עתידיים. צפוי להרוויח בין 380 ל-450 אלף יורו, לפי כמות המשחקים בהם ישותף. ליידנר עוזב את ליגת העל אחרי קצת יותר משנתיים בבוגרים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.7/ספורט1

סוכמה העברת דורון ליידנר מהפועל תל אביב לאולימפיאקוס. המגן השמאלי בן ה-20 יחליף את המדים האדומים-לבנים של הקבוצה ממתחם חודורוב באלו של אלופת יוון, ששילמה עליו כ-2 מיליון יורו ובונוסים עתידיים. ליידנר חתם ל-4 שנים באולימפיאקוס שהודיעה על הצטרפותו היום (שישי) באופן רשמי. הוא צפוי להרוויח בין 380 ל-450 אלף יורו, לפי כמות המשחקים בהם ישותף

ליידנר שביסס את מעמדו כמגן השמאלי הישראלי המוביל בחודשים האחרונים, חוזר גם על ידי קבוצות מאיטליה דוגמת ססואולו ובולוניה והיה מאוד מבוקש באוסטריה וינה. חלק מהקבוצות ניהלו מגעים לצירופו, אבל בסופו של דבר אולימפיאקוס הייתה זו שרכשה אותו אחרי מו"מ מהיר מול הפועל תל אביב והוא ינסה בין היתר לייצב את הגנת היוונים, שחטפה רביעייה משפילה ממכבי חיפה והודחה ממוקדמות ליגת האלופות.

דורון ליידנר עם סוכנו  עידן בן אבו. אולימפיאקוס, אתר רשמי
ליידנר לצד סוכנו עידן בן אבו/אתר רשמי, אולימפיאקוס

ליידנר הצטרף למחלקת הנוער של הפועל תל אביב בגיל 15 וכשנתיים וחצי לאחר מכן ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בניצחון 1:2 על מכבי חיפה בפלייאוף העליון בעונת 2019/20. בעונה הבאה נאבק עם דני גרופר על עמדת המגן השמאלי ובעונה האחרונה כבר הפך לשחקן הרכב קבוע.

ליידנר עוזב את הפועל תל אביב אחרי שצבר במדיה 53 הופעות בליגת העל. בשנותיו במתחם חודורוב גם רשם 5 הופעות בנבחרת הצעירה ולפני כמה חודשים קודם לנבחרת הבוגרת, בה תפס מקום בהרכב ופתח בכל 3 המשחקים בליגת האומות ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully