וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה בדרך: בני יהודה מתקרבת לקבוצת דמאיו

25.7.2022 / 23:51

השיחות נמשכו היום ונרשמה התקדמות גדולה, כאשר במידה והקצוות ייסגרו מחר, עורכי הדין ייכנסו לתמונה במטרה להגיע לחתימה עד לתחילת השבוע הבא. אברמוב לא מתנה את המכירה ברכישת בית"ר ירושלים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

אמנם נושא רכישת בית"ר ירושלים תקוע בשלב זה בשל בקשת המשטרה לערבות של 11 מיליון ש"ח במיידית, אך ברק אברמוב לא עוצר. היום (שני) נמשכו המגעים למכירת בני יהודה מול קבוצת משה דמאיו, כאשר הצדדים מספרים על הגעה להבנות במרבית הפרטים, בתקוה להגיע להבנות סופיות מחר. לאחר מכן יעברו לשלב החלפת הטיוטות בין עורכי הדין, במטרה להגיע לחתימה עד לתחילת השבוע הבא ולזמן את הוועדה להעברת זכויות ניהול.

יש לציין כי אברמוב לא מתנה את מכירת בני יהודה ברכישת בית"ר ירושלים ויודע שכל ענייני בית"ר עשויים להיסחב עד לתאריך הדד ליין שניתן למועדון ב-10 לאוגוסט. מכירה מוקדמת של בני יהודה והעברת זכויות הניהול עליה הם חלק מההתקדמות בדרך למטרה, שהיא רכישת בית"ר ירושלים.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
לא מתנה את מכירת בני יהודה ברכישת בית"ר ירושלים. אברמוב/אריאל שלום

בנוגע לבית"ר, אם עד מחר בבוקר המשטרה לא תחזור בה מהדרישה לערבות של 11 מיליון ש"ח, תפנה בית"ר לבית המשפט במטרה לבטל את הדרישה, אותה הגדירו עורכי הדין של המועדון כ"בלתי הגיונות וחסרת פרופורציות", והם משוכנעים כי לאחר דיון בבית משפט ההחלטה תבוטל.

יחד עם זאת, במועדון לוקחים בחשבון כי המשטרה תנסה להערים קשיים נוספים ומתכוננים למספר תרחישים שעשויים למנוע את העברת הקבוצה לאברמוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully