וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מעוניין להחתים את סוטיריו, אך הפועל חיפה לא תחרוג מהתקציב

25.7.2022 / 10:39

המאמן הודיע ליואב כץ שברצונו לצרף את הבלם הקפריסאי שנבחן במחנה האימונים, אולם הדבר תלוי בנושא הכספי. בקבוצה מחכים לגיא מזרחי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

הפועל חיפה פתחה במשא ומתן רשמי עם הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו, שנבחן בקבוצה במהלך מחנה האימונים שהתקיים במולדתו. עם סיום המחנה אתמול (ראשון), המאמן ניר קלינגר הודיע לבעלים יואב כץ שהוא מעוניין להשאיר את שחקנה של נבחרת קפריסין, שבילה את העונה האחרונה בשורות א.א.ל לימסול.

למרות הרצון המקצועי, גם בצוות האימון מודעים לכך שהדבר תלוי בנושא הכספי ורק אם יתאפשר לצרפו בתקציב שנקבע, סוטיריו יחזק את הפועל חיפה. אגב, בשנים עברו נהגו במועדון להחתים חמישה זרים כדי לקבל את מענק המנהלת, אך זה כידוע בוטל ולכן אין מניעה מבחינת החיפאים להחתים שישה זרים.

מלבד סוטיריו, המגעים עם גיא מזרחי נמשכים ובמועדון אופטימיים לגבי צירופו של המגן הימני ממכבי תל אביב. כזכור, בהפועל חיפה ממתינים לשחרורו הסופי של השחקן על ידי ולאדן איביץ', ומחזיקים מאוד ממזרחי ומשוכנעים שיוכל לשדרג את ההגנה.

שחקן עירוני קרית שמונה גיא מזרחי. מאור אלקסלסי
בחיפה מחכים לו. גיא מזרחי/מאור אלקסלסי

אחרי שחזרה לארץ, המטרה הבאה של הפועל חיפה במסגרת ההכנות לעונה הקרובה, היא להכשיר את לירן סרדל ואיתי בוגנים מהר ככל האפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully