וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה יצאה ליוון: אצילי בסגל לאולימפיאקוס, פיירו יפתח?

25.7.2022 / 23:42

הקשר התאמן לפני ההמראה, אך לא ברור אם ישחק 90 דקות ובכר מתלבט גם לגבי החלוץ לקראת יום רביעי (22:00, ספורט1). חזיזה על כ-1,500 אוהדים ירוקים שילוו את הקבוצה בפיראוס: "אני בטוח שהם יעשו רעש כמו 30,000"

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שני) אימון אחרון בישראל לפני שהמריאה אחר הצהריים לאתונה לקראת משחק הגומלין נגד אולימפיאקוס מחרתיים - משחק שיועבר בשידור ישיר בספורט1 ביום רביעי בשעה 22:00.

מחר יתקיים האימון המסכם במגרש בפיראוס ועוד לפניו המאמן ברק בכר תרגל מספר הרכבים ומערכים שונים, כך שעדיין לא ברור כיצד הוא מתכוון לעלות במשחק. נראה כי ההתלבטויות העיקריות הן בין נטע לביא למוחמד אבו פאני והאם להציב חלוץ אחד או שניים בחלק הקדמי. בכר נוטה לפתוח עם פרנזי פיירו, כאשר ההתלבטות היחידה לגבי החלוץ היא האם יהיה נכון לכלול אותו ב-11 בזמן שאינו כשיר ל-90 דקות, או שמא עדיף לשלבו כמחליף.

עומר אצילי, מכבי חיפה מול אולימפיאקוס. מאור אלקסלסי
הספק הוסר. עומר אצילי/מאור אלקסלסי

בשורה משמחת התקבלה מכיוונו של עומר אצילי. שחקן הכנף, שכשירותו הייתה בספק עקב הפציעה ממנה סבל במשחק הראשון מול היוונים, קיים אימון מלא לצד חבריו הבוקר ויוכל לעמוד לרשותו של המאמן. בשלב זה לא ברור אם אצילי יוכל לסחוב 90 דקות: "עומר כשיר וישחק ברביעי. ייתכן גם שיתחיל על הספסל וייכנס אם יהיה צורך קריטי", אמר גורם במכבי חיפה.

אתמול נפתחה מכירת הכרטיסים לקהל הרחב, לאחר שעד כה הוגבלה למנויים ומחזיקי כרטיס "גרין פלוס". תוך כמה שעות נרכשו 500 כרטיסים, מה שאומר כי הירוקים יזכו לתמיכה של כ-1,500 אוהדים באצטדיון בפיראוס. אגב, במשרדי הנסיעות הזהירו את אוהדי מכבי חיפה שלא לעורר פרובוקציות מול הקהל היריב, שידוע כאחד שעלול להתלקח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דולב חזיזה, מכבי חיפה. ראובן כהן, אתר רשמי
סומך על הקהל. דולב חזיזה/אתר רשמי, ראובן כהן

דולב חזיזה אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לפני ההמראה: "אנחנו יודעים שהולך להיות משחק קשה, אבל אנחנו מוכנים. בעזרת השם נעלה שלב. לפי מה שהבנתי, אם היו יותר כרטיסים גם היו באים יותר אוהדים שלנו למשחק. אני בטוח שהם יעשו הרבה רעש, לפחות כמו 30,000. אנחנו יודעים שהם יהיו איתנו בטוב וברע, בעזרת השם יהיה רק טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully