וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שוקלת פנייה לבית המשפט בניסיון להסיר את דרישת הערבות מאברמוב

25.7.2022 / 7:05

הודעת המשטרה לפיה ברק אברמוב יצטרך לספק ערבויות בגובה של 11 מיליון שקל תוקעת את עסקת העברת בית"ר ירושלים, אבל חוגג ינסה לשנות את המצב. דיון קריטי היום: אם ההתאחדות תעניק ארכה נוספת להעמדת תקציב, תיבחן אפשרות של העברת זכויות הניהול

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית"ר ירושלים תגיע היום (שני) לערעור בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל מבלי שהגיעה להסכם רכישה או עם סיבות מספיק משכנעות כדי לקבל ארכה להעברת התקציב. למרות זאת, הנאמן יצחק יונגר יתבסס על תקדימי העבר בו קבוצות העבירו תקציבים גם בחודש אוגוסט, בתקווה לקבל לפחות שבוע נוסף למציאת פתרונות.

אתמול נראה היה שהפתרון המיוחל מתקרב, כאשר המו"מ להעברת בני יהודה לקבוצת משה דמאיו התקדם. אמנם נותרו פערים של כ-2 מיליון שקלים לאחר השיחות, אבל הבעיה האמיתית הייתה שבמהלך הפגישה אברמוב עודכן כי המשטרה דורשת שיעמיד ערבויות בסך 11 מיליון שקלים, מה שמעמיד את כל העסקה לרכישת בית"ר במצב אחר מבחינתו.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. אודי ציטיאט
זה שוב נראה תקוע. אברמוב/אודי ציטיאט

עם הדרישה הזאת, המשטרה רוצה להבטיח שכספים שאמורים להגיע למשה חוגג או לחברת סינגולריטים אכן יגיעו לקופת החילוט ולא לבעלים בדרך כזאת או אחרת. המשטרה מביעה אי אמון מוחלט בחוגג ובמהלכים שלו, וזו הסיבה לדרישה החריגה.

פרקליטיו של חוגג אמורים לפנות למשטרה וככל הנראה גם לבית המשפט בתקווה שיסירו את הבקשה, אבל זה לא יהיה פשוט בכלל. בשלב זה מדובר בדרישה שתוקעת כל התקדמות של העסקה, משום שאברמוב ממילא יצטרך לכסות חובות גדולים של בית"ר, ולא מעוניין בהוצאות נוספות.

הצדדים ימתינו להחלטת בין הדין העליון היום ומשם יתקדמו. אם בית"ר תקבל ארכה (דרך בית הדין העליון של ההתאחדות או בהמשך דרך בית משפט אזרחי), תיבחן גם האופציה של העברת זכויות הניהול על מנת להימנע מירידה לליגה א'. אבל שוב - כל פתרון כזה נראה די מסובך וכדי להנדס אותו יידרש לפחות שבוע. ספק אם הזמן הזה עומד לרשותה של בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully