וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיה חדשה: המשטרה דורשת שאברמוב יעביר ערבות של 11 מיליון ש"ח

24.7.2022 / 22:25

הרוכש המיועד נדרש להעביר ערבות בגובה הסכומים המגיעים לחוגג וסינגולריטים, עורכי דינו של בעלי בית"ר ירושלים יפנו לבית משפט. אברמוב לא מתכוון להיענות לדרישות ולא יקדם את מכירת בני יהודה או רכישת בית"ר ירושלים עד אשר יתקבלו תשובות ברורות מהמשטרה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.7/ספורט1

בפגישה שנערכה הערב (ראשון) בין ברק אברמוב לנציגי הרוכשים של בני יהודה חלה התקדמות גדולה, כפי שגם אישר גורם המקורב לצדדים ומעורה בפרטי העסקה. "יש התקדמות גדולה, אבל צריכות להיסגר עוד כמה פינות כדי לברך על המוגמר", הבהיר אותו גורם לאחר הפגישה. הפערים עדיין עומדים על כ-2 מיליון שקלים, אך השיחות יימשכו גם מחר ומחרתיים בתקווה להגיע לסיכום.

עם זאת, במקביל למגעים על בני יהודה, ברק אברמוב נתקל בבעיה חדשה, כי היום משטרת ישראל הבהירה לבית"ר ירושלים כי היא דורשת שהרוכש המיועד יעביר ערבות של 11 מיליון שקל שאמורים לעבור למשה חוגג וסינגולריטים במסגרת ההסכם, על מנת למנוע העברת כספים לא תקינה. עורכי דינו של חוגג ובית"ר יערערו על כך לבית המשפט בתקוה שזה לא מה שימנע את הסכם המכירה.

לאור הדרישה אברמוב לא יקדם את מכירת בני יהודה או רכישת בית"ר ירושלים עד אשר יתקבלו תשובות ברורות מהמשטרה בנוגע לערבות, כאשר הוא לא מתכוון להיענות לדרישה זאת.

משה חוגג, ברק אברמוב. ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר, אתר רשמי
התפתחות משמעותית. אברמוב וחוגג/אתר רשמי, ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר

יש לציין כי אם יושג סיכום בהמשך הערב או מחר, אין משמעות הדבר שהצדדים העבירו טיוטות ומסמכים בין עורכי הדין, כי זהו תהליך שטרם יצא לדרך ולשם כך יש צורך בהמתנה של כמה ימים נוספים. בכל מקרה מדובר בהצהרה של שני הצדדים - כזו שכמובן גם תסייע לבית"ר בערעור מחר בניסיון לקבל ארכה להעברת הבעלות לברק אברמוב והעברת התקציב.

בהנחה שבסופו של דבר תיחתם עסקת מכירת בני יהודה, רק אז ניתן יהיה לכנס את הוועדה להעברת זכויות ניהול. אם וכאשר הוועדה תאשר את המכירה, תוכל בית"ר ירושלים להגיש בקשה לכנס את הוועדה שוב על מנת למכור את הקבוצה ממשה חוגג לברק אברמוב, דבר שיצריך ארכה נוספת של לפחות שבוע כדי לאפשר לראשי המועדון להעביר תקציב שיקבל את אישור הבקרה.

אם בסופו של דבר תיסגר העסקה ובני יהודה תעבור לידיים חדשות, מי שעשוי לעמוד בראש הקבוצה תחת הרוכשים החדשים הוא משה דמאיו, מראשי המועדון במשך עשרות שנים, כולל בתפקידי בעלים ומנכ"ל, שעזב ב-2016 כשהקבוצה נרכשה על ידי אברמוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully