וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל פרמייר טק מסכמים: "המירוץ הגדול בתולדות הקבוצה"

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 21:43

למרות שני רוכבים נוספים שנמצאו חיוביים לקורונה בקבוצה הישראלית מרוצים מהמירוץ המוצלח. רותם גפינוביץ הישראלית זינקה תחת קבוצה רולאן השוויצרית: "מתרגשת למלא תפקיד של פורצת דרך". הטור הסתיים סופית, פילפסן הבלגי זכה בקטע ה-21

פרק חשוב בהיסטוריית הרכיבה הנשית בישראל נכתב היום (ראשון), כאשר רוכבת האופניים רותם גפינוביץ זינקה למירוץ היוקרתי מכולם - הטור דה פראנס. מהדורת הנשים של המירוץ הגדול בעולם מתקיימת השנה בפעם הראשונה אחרי הפסקה של שנים ארוכות, זאת כחלק מתהליך ההתעוררות הגדולה של הענף הנשי. גפינוביץ הינה אחת מתוך שתי רוכבות ישראליות, אך בניגוד אליה, עומר שפירא לא נכללה בהרכב קבוצתה האמריקאית אי אף לטור. במסגרת הטור הנשי, הרוכבות יתחרו בשמונה שלבים, יעברו 1,100 קילומטרים ויטפסו הרים בגובה מצטבר של 13,000 ברחבי צרפת.

גפינוביץ אמרה לקראת פתיחת המירוץ: "אני כל כך מתרגשת להיות חלק מההיסטוריה הזו, למלא תפקיד של פורצת דרך". הרוכבת בת ה-30 הינה חלק מהקבוצה השוויצרית רולאן, שנותנת החסות המרכזית שלה היא קבוצת "ישראל פרמייר טק".

רותם גפינוביץ', רוכבת אופניים ישראלית. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
היסטוריה לרכיבה הנשית. גפינוביץ/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

גם הקבוצה ישראל פרמייר טק סיכמה מירוץ מצוין, עם סגל דליל כאשר שני רוכבים נוספים נמצאו חיוביים לקורונה. כך או כך, בקבוצה מסכמים את הטור כ-"מדהים". עוד הוסיפו כי "ללא ספק זה המירוץ הגדול בתולדות הקבוצה.

הטור עצמו נחתם היום עם הקטע ה-21, שלא השפיע על תוצאות הזוכה כמובן כאשר יונאס וינגגור הדני מקבוצת יומבו-ויסמה הבטיח כבר את הזכייה עוד אתמול. למעשה כל החמישייה הראשונה כבר נקבעה. בכל זאת, היה זוכה הלא הוא יספר פיליפסם הבלגי מקבוצת אלפקין-דקאונינק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully