וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתכוננת לתרחיש הפסימי: הירידה תוכרע בבית משפט?

24.7.2022 / 11:20

בקבוצה לוקחים בחשבון את האפשרות שההתאחדות לא תיתן מחר ארכה נוספת להעמדת תקציב ומתכוננים למאבק משפטי ארוך. עד אז הם במירוץ נגד השעון להשגת המסמכים הנדרשים. בינתיים אבוקסיס משווע לתשובות: "אנחנו נופלים בגלל אינטרסים של אנשים שלא אכפת להם"

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בבית"ר ירושלים מקווים שיקבלו מחר (שני) בשעות הבוקר ארכה נוספת כדי להעמיד תקציב ושבית הדין העליון של ההתאחדות יימנע מלהוריד אותה ליגה. יחד עם זאת, בקבוצה לוקחים בחשבון את האפשרות שהתרחיש הפסימי יתממש וששאלת ההישארות בליגת העל תגיע לבית משפט.

נכון להיום בשעות הבוקר, למועדון אין את היכולת לעבור בבקרת התקציבים והקבוצה לא יכולה לעבור לברק אברמוב לפני שהמשטרה נתנה את אישורה לעסקה. לכן בבית"ר יודעים שהם פועלים נגד השעון ומנסים להשיג את כל המסמכים הנדרשים עד מחר.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יש גבול לקסמים. אבוקסיס/קובי אליהו

בית"ר תלויה גם במכירה של בני יהודה, שעדיין נמצאת בידיים של אברמוב. בשלב זה קבוצת הרוכשים שניהלה מגעים לקחה אחורה מהמשא ומתן, אך ייתכנו התפתחויות של הרגע האחרון. בסביבתו של ברק אברמוב מדברים על כיוון נוסף של רוכשים איתם עשוי המו"מ להתקדם היום.

בינתיים יוסי אבוקסיס משווע לחיזוק הסגל ולסיום של הסאגה. "כל הקבוצות מתחזקות וכאן לא יודעים אם תהיה קבוצה. כמה קסמים אפשר יהיה לעשות?", תוהים במועדון, "בית"ר נופלת בגלל אינטרסים של אנשים שלא אכפת להם ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully