וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרייה הצטרף, בבית"ר מקווים לא לרדת ליגה בתחילת השבוע

22.7.2022 / 12:55

הקשר הקולומביאני יצטרף לאימוני הקבוצה, אבוקסיס מייעד לו תפקיד מרכזי. במועדון מבינים כי עד תחילת שבוע הבא לא יגיע רוכש ובכל זאת מאמינים כי תאושר להם ארכה. פלייטר צפוי להיקנס בעקבות איחור בחזרה ארצה

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

הקשר הקולומביאני דנילו אספריה הגיע למחנה האימונים של בית"ר ירושלים לאחר מסע מפרך, ויצטרף לאימוני הקבוצה. יוסי אבוקסיס נלחם על חתימת ההסכם עם אספריה ללא קשר לזהות הבעלים, ומייעד לו תפקיד מרכזי, בתקוה שהקבוצה תשרוד בליגת העל.

במועדון מבינים כי בכל מקרה עד ליום א' לא יושלמו פרטי רכישת הקבוצה וככל הנראה יוכרז כי הקבוצה יורדת ללאומית, אך במקביל מתכוננים לערעור ומאמינים כי יאושר תאושר להם ארכה, כאשר במועדון מבקשים לקבל אותה עד ה-15 באוגוסט.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
צפוי להיקנס. פלייטר/דני מרון

התפתחויות בנוגע למכירה אפשרית של בני יהודה עשויות להתרחש בסוף השבוע, כאשר לאחר שבוע של נתק תיתכן שיחה בין ברק אברמוב לרוכשים הפוטנציאליים, אך בשלב זה הדברים רחוקים מלהיסגר.

בתוך כך, חלאופילו פלייטר עבר וועדת משמעת וצפוי לקנס בעקבות חזרתו המאוחרת לארץ לקראת האימונים והתנהלותו הלא מקצוענית לאורך התקופה האחרונה. בסיום העונה החולפת ביקשו סוכניו של השחקן לשחררו מהמועדון אך בבית"ר סירבו, ומשוכנעים כי התנהולותו קשורה לכך. בנוסף, הוזהר פלייטר כי אם ינהג שוב בצורה דומה - ייענש בחומרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully