וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטים הבכירים סיימו כנס ביוון: "הלקחים הופקו"

דוד רוזנטל

21.7.2022 / 19:37

לאחר עונה לא פשוטה לאנשי המשרוקית, הם ערכו כנס, שכלל בין היתר סדנה מיוחדת לשיפור יכולות וסימולציות מיוחדות. המנכ"ל יריב טפר: "אנו בתחושה שהסגל מוכן לקראת העונה המאתגרת שלפנינו

כנס איגוד השופטים. איגוד השופטים,
השופטים בכנס/איגוד השופטים

הסגל הבכיר של איגוד השופטים סיים היום את כנס הקיץ לקראת עונת המשחקים 22/23. כחלק מחזון יו"ר האיגוד גיורא ענבר למקצע את האיגוד ולשדרג את המעטפת המקצועית של שופטי האיגוד לקראת העונה הבאה, התקיים העונה הכנס במלון 'בראון חלקידי' ביוון.

גולת הכותרת של הכנס נרשמה ביומו האחרון, כאשר השופטים ביצעו סדנה מיוחדת לשיפור יכולות וסימולציות של שיפוט מסך. לצורך כך, ובמסגרת היחסים המצוינים בין מנכ"ל האיגוד יריב טפר לאנשי ההתאחדות היוונית, ובמסגרת שיתוף הפעולה המתקיים לאורך העונות האחרונות מול הצוות המקצועי המוביל של היוונים, בראשות השופט מארק קלטנברג וז'ואו קאפלה, עברו השופטים יום אימונים מרוכז במרכז ה-VAR המרשים והחדשני של ההתאחדות היוונית, אותה הקימה ממשלת יוון לטובת הליגה המקומית.

במקביל קיימו יו"ר ומנכ"ל האיגוד ישיבה עם נציגי החברה המפעילה "פרו מדיה" כדי ללמוד על הצרכים הטכניים, הכלכליים והתשתיות הנדרשות, במסגרת חזונו של יו"ר האיגוד להקים בישראל מרכז VAR ברמה הגבוהה ביותר, כדי לספק לשופטים סביבת עבודה אופטימלית ולקבוצות ולאוהדים את ביצועי השיפוט המיטביים ביותר. כל עלויות הכנס מומנו על ידי החברות 'ישראייר', 'יניב הנדסה' ו'בראון יוון', אשר הצטרפו לקמפיין אותו האיגוד מוביל בנוגע להורדת מפלס האלימות במגרשים ושיפור תרבות הכדורגל בישראל.

יו"ר האיגוד גיורא ענבר אמר: "במהלך הכנס התרשמתי שיש לנו נבחרת שופטים מקצועית ומחוייבת להצלחה, וזו בהחלט תשתית מבטיחה לתחילת העונה".

המנכ"ל יריב טפר סיכם: "עברנו כנס מקצועי ואיכותי של הסגל הבכיר שענה על כל מטרותינו - הסגל התגבש מקצועית, נותחו ביצועי העונה שעברה ונלמדו הלקחים, חודדו נהלים ואנו בתחושה שהסגל מוכן לקראת העונה המאתגרת שלפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully