וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את אור קורנליוס לעונה אחת

21.7.2022 / 14:07

הגארד/פורוורד, שקלע בעונה שעברה 7.2 נקודות למשחק בגלבוע/גליל, יחליף את אדם אריאל בבירה. הוא יסגור את המעגל של אביו גרג מ-1990

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

הפועל ירושלים החתימה היום (חמישי) את אור קורנליוס לעונה אחת. הגארד/פורוורד (24, 1.98) מגיע מהפועל גלבוע/גליל, שבה תרם אשתקד 7.2 נקודות ו-2.3 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-21.5 דקות בליגת העל.

עם הגעתו לבירה, קורנליוס יסגור מעגל משפחתי: אביו, גרג, שיחק בירושלים ב-1990. הוא יתפוס את המשבצת שהתפנתה בעקבות סיום דרכו של אדם אריאל, שהאופציה עליו לא מומשה. המגעים עם ריאן טורל, כוכב ישיבה יוניברסיטי בשנים האחרונות, לא הניבו תוצאות עד כה, ונכון לעכשיו נראה שהוא יעדיף לשחק בג'י ליג.

אור קורנליוס, שחקן הפועל גלבוע/גליל. מאור אלקסלסי
סגר מעגל משפחתי. אור קורנליוס/מאור אלקסלסי

מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' אמר על ההחתמה: "דרך עבודה קשה, נחישות והתמדה, אור הפך לשחקן יותר מלגיטימי בליגת העל. אלו ערכים שאנו מעריכים מאוד. אנו מצפים שאור יתרום מיכולת הקליעה שלו, הנוכחות בהגנה ואת הנכונות והתשוקה להמשיך להתפתח וללמוד במסגרת התפקיד שאנו מייעדים לו".

אור קורנליוס אמר: "אחת השאיפות שלי הייתה להגיע למועדון גדול, ואין ספק שלעשות את זה בהפועל ירושלים זו הגשמת המטרה בצורה הנכונה ביותר. אני כאן כדי לתת את כולי, לתרום בכל מה שצוות האימון יבקש ממני, ואני מתרגש במיוחד לקראת המפגש הראשון שלי עם האוהדים. חוויתי אותם מהצד השני ויודע כמה הם מדהימים. יאללה הפועל!".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים. אודי ציטיאט
עוד תוספת לסגל הישראלי. דז'יקיץ'/אודי ציטיאט

בסגל שבונה אלכסנדר דז'יקיץ' חתומים כרגע שבעה ישראלים: קורנליוס, שחקני נבחרת העתודה נועם דוברת וגלעד לוי, עוז בלייזר, וגם יובל שניידרמן, עמית גרשון ואיתי שגב. עם זאת, קשה עדיין להעריך כיצד תראה מצבת השחקנים המקומיים בפועל. לא מן הנמנע ששניידרמן וגרשון יעברו לקבוצות אחרות, בעוד עתידם של שגב ו/או לוי ייגזר בהתאם לשאלה אם יוחתם שחקן פנים ישראלי אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully