וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שזה נבע ממשחק אירוטי": מה הרג במפתיע את כוכב הראגבי?

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 13:23

גופתו של ריקי ביביי נמצאה בבית מלון באיטליה, כאשר האישה שהייתה איתו סבלה מפציעה קשה ודימום: "צריך לבדוק אם היחסים ביניהם היו בהסכמה, או שהייתה יתר אגרסיביות מצידו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

ריקי ביביי היה כוכב ראגבי בריטי במשך הרבה שנים. כעת בממלכה מתעסקים במותו של ביביי בבית מלון באיטליה, כאשר על פי המשטרה המקומית הסיבה למותו היא "משחק סקס".

ביביי, רק בן 40, נמצא ללא רוח חיים במלון בפירנצה ביום שבת, כאשר האישה שהייתה איתו סבלה לפי הדיווח מפציעה קשה ודיממה בזמן שהיא רצה במסדרון. האישה בת ה-44, עמה הגיע ביביי לאיטליה ממנצ'סטר ביום שישי, נמצאה כשהיא חצי עירומה עם פצעים גדולה בגופה והיא הובלה לבית החולים המקומי בצפון איטליה, שם היא עברה ניתוח חירום.

שחקן הראגבי ריקי ביביי. Laurence Griffiths, GettyImages
נסיבות מותו עדיין נחקרות. ריקי בייבי/GettyImages, Laurence Griffiths

"היא סבלה מפציעות חמורות, כאשר יש תיאוריות לפיהן היא נפצעה ובן זוגה מת כתוצאה ממשחק אירוטי", אמר מקור שמקורב לחקירה, "מה שצריך לבדוק זה אם זה היה בהסכמה או לא. האם זה היה משחק או אגרסיביות יתר מצידו. זה משהו שהיא תוכל להגיד לנו".

על פי ה"גאזטה" האיטלקי, הזוג עשה צ'ק אין במלון ארבעה כוכבים ביום שישי ואז יצא בערב. בסביבות 2 בלילה הם חזרו לחדר ב"מוראל גבוה" אלא שצוות המלון הוזעק לחדר בקבות צרחות שבקעו ממנו קצת לפני 8 בבוקר.

כשאנשי המלון נכנסו לחדר ביביי היה כבר ללא רוח חיים על רצפת החדר, אבל לא נמצאו בגופו סימני פציעה או טראומה ואחת הסברות היא שהוא מת מהתקף לב. החקירה בנושא נמשכת וכנראה תימשך עוד הרבה זמן ובקרוב גם האישה שעדיין נמצאת בהלם, תתחיל לדבר ולשפוך אולי אור על הפרשה המוזרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully