וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יורידו אותנו ביום ראשון, יכול להיות שזה יהיה הסוף"

21.7.2022 / 12:08

בית"ר ירושלים צפויה לקבל הודעה על ירידת ליגה, ולא בטוח שבית המשפט ישנה זאת. במועדון רוצים ארכה, אך אין להם מה לחדש לבקרה כרגע, כאשר ברק אברמוב אפילו לא קרוב למכירת בני יהודה וגם מצפה לפתרונות כלכליים שהובטחו לו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) כי בית"ר ירושלים תוכל לערער על בקשתה לארכה נוספת להגשת תקציב מעבר לדד ליין שנקבע ליום ראשון הקרוב. בבית"ר מבקשים מהרשות לבקרת תקציבים זמן נוסף כדי לנסות ולמצות את אחת האופציות להעמדת תקציב, אך מדגישים כי יידרש עוד זמן לכך.

מבחינת הבקרה, בא כוחה עמית פינס הבהיר כי הוא מקבל את בקשת המועדון לערער, אך במקביל הבהיר כי "אין סיכוי שעד ראשון הקרוב תוכל להציג הקבוצה תקציב ולאשרו, וכי גם לתהליך של דחיית הקץ צריך לשים בסופו של דבר קץ". כמו שהדברים נראים כרגע, הקבוצה תורד לליגה הלאומית וביום שני יתקיים הערעור בשעה 10:00.

נכון לכתיבת שורות אלה, לבית"ר ירושלים אין שום בשורות חדשות לבוא איתן לבקרת התקציבים על מנת לקבל ארכה נוספת ביום ראשון הקרוב, או לחילופין לקבל דחייה באמצעות ערעור, כאשר המועדון דורש ארכה עד ה-15 באוגוסט, מה שבוודאות לא יקבלו, אך ייתכן שדברים ישתנו דרך עתירות לבית המשפט האזרחי. בניגוד לעבר, גורמים בבית"ר כבר לא זלזלו אתמול באולטימטום שהציבה הבקרה ואמרו: "לא בטוח שבית המשפט יקשיב לנו אחרי מה שקורה במועדון מאז אוקטובר והמכתב המוקדם מהבקרה. אנחנו חייבים לקבל ארכה, כי אם יורידו אותנו ביום ראשון, זה יכול להיות הסוף".

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
פחות אופטימי. ברק אברמוב/קובי אליהו

בבית"ר עדיין תולים כמעט הכל בעסקת הרכישה של ברק אברמוב. בעלי בני יהודה רוצה לבצע את המהלך, אך גם לקח צעד אחורה ומחכה שכל אלו שצריכים לדאוג מסביב שהמשטרה תאשר ויגיעו הכספים שהובטחו לו, יעשו זאת ולא בדיבורים באוויר. יתרה מכך, גם העובדה שאברמוב גילה שהחובות גדולים יותר משציפה, והעצות מסביבתו שלא להיכנס לעסקה הזאת, לא נותנים לו שקט. נכון לליל אמש, הוא עדיין מחכה לפתרונות שכן יאפשרו לו להיות הבעלים של בית"ר ירושלים, רק שהוא אולי פחות אופטימי.

בבית"ר חשים כי ישנה התקדמות חיובית מול משטרת ישראל בכל הנוגע לאישור עסקת המכירה לידיו של אברמוב, אולם עדיין לא ניתן אור ירוק למהלך באופן סופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בית"ר ירושלים אוראל דגני, ירדן שועה. קובי אליהו
חוסר הוודאות נמשך. שחקני בית"ר/קובי אליהו

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

בנוגע למכירת בני יהודה, כאן אברמוב בבעיה הגדולה ביותר, היות ואין רוכש פוטנציאלי שמוכן לקחת את ההתחייבויות עליו וגם לא כזה שיכול לעמוד בפרונט ולנהל את בני יהודה, כך שכרגע העניינים תקועים מכל כיוון וכולם מחפשים פתרונות של הרגע האחרון. עד כה לא הוגשה בקשה להעברת זכויות הניהול בבני יהודה - וזה אומר הכל.

במקרה שאברמוב לא יצליח לרכוש את בית"ר, תצטרך הקבוצה לחפש פתרון אחר. בעלים חדש היא כנראה לא תמצא, אבל העברת זכויות ניהול לשנה עם אופציה לצרף רוכש תהיה יותר ריאלית. איפה הבעיה? בזה שמשה חוגג לא רוצה בכך, הוא שלל זאת עד היום וניהל משא ומתן רציני רק עם ברק אברמוב, כשזה התאים לו. בסופו של יום, אם לא אברמוב, רק פתרון החלופי הנ"ל, יחד עם רכישת מנויים וכרטיסים והתגייסות של אנשי עסקים, ח"כ ניר ברקת ואנשים נוספים - יוכלו להשאיר את המועדון מעיר הבירה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully