וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה צפוי לפתוח, בכר מתלבט לגבי המערך ובין דוד לחזיזה

19.7.2022 / 18:30

המאמן במסע"ת לקראת אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 20:00, ספורט1): "אם נשחק את הכדורגל שלנו, זה לא משנה מה הם יעשו. פלאניץ' מרוכז כל כולו בקבוצה". לביא מתרגש: "הייתי מביא כדורים בפעם האחרונה שהיינו בשלב הבתים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

מכבי חיפה מסיימת את הכנותיה למשחק הגדול מחר נגד אולימפיאקוס (רביעי, 20:00, ספורט1). הירוקים ינסו ליצור מקדמה מול אלופת יוון במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות ליגת האלופות, כאשר ברקע ידחפו את הקבוצה כ-30,000 אוהדים ירוקים משולהבים.

לאחר האימון המסכם, נראה שהמאמן ברק בכר עדיין מתלבט בין שיטת שלושת הבלמים לשיטה דומה לזו ששיחק מול הפועל באר שבע. בכל אופן נראה שעל מקום בהרכב מתחרים דין דוד ודולב חזיזה, כך שבחוד צפוי להמשיך ניקיטה רוקאביציה. במקרה שבכר יפתח עם שלושה בלמים, יהיה זה השבדי דניאל סונדגרן שיהפוך להיות בלם שלישי ובמערך כזה עשויים אחד מבין ינון אליהו ודולב חזיזה לשחק בקו ימין.

מי שלפי התרגולים לא יהיה בהרכב הוא חלוץ הרכש, פרנצדי פיירו, שעדיין חלוד ויתחיל על הספסל. נראה שגם מוחמד אבו פאני לא יפתח ובמקומו ימשיכו במרכז השדה עלי מוחמד ונטע לביא ביחד עם צ'ארון שרי.

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביציה.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין מתלבט. בכר באימון המסכם/מאור אלקסלסי
פרנצדי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי לעלות מהספסל. פיירו/מאור אלקסלסי

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק אמר בכר על היריבה: "לא צריך לדבר על אולימפיאקוס, זו קבוצה שההיסטוריה שלה מדברת בעד עצמה ויש לה עבר מאוד מפואר בליגת האלופות. למדנו אותם כמו שצריך ואנחנו נבוא מוכנים עם הקהל האדיר שיהיה פה. היו במחצית הראשונה נגד הפועל באר שבע דברים טובים ונצטרך למנף את זה ולהשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין. אנחנו באמת מאמינים שאנחנו יכולים לצמצם את פערי האיכות".

עוד אמר המאמן על אולימפיאקוס: "אנחנו תמיד רוצים ללחוץ, לתקוף ולשחק את הכדורגל שלנו. אם זה יפתיע את אולימפיאקוס זה לא משנה ולא משנה מה הם יעשו. קבוצות ביתיות לא צריכות יותר לחשוש מספיגת שער מאז שביטלו את שערי החוץ, אבל לנו זה באמת לא משנה כי אנחנו רוצים בבית לעשות הכל כדי לנצח ולשחק את המשחק שלנו. אני לא יודע מה תהיה התוצאה, אבל יודע שאנחנו עושים הכל כדי לנצח".

על התאקלמות הזרים החדשים: "אני חושב שכל הזרים שהגיעו התאקלמו בקבוצה. יכול להיות שמבחינה מקצועית חלק יותר או פחות, אבל אנחנו מרגישים חיבור טוב עם השחקנים האלה וגם עם הישראלים שצירפנו. אנחנו מרגישים מוכנים ושאפשר לעשות משחק טוב מחר".

לסיום נשאל המאמן על בוגדן פלאניץ' שמחוזר ביוון: "פלאניץ' כל כולו בקבוצה. הוא מאוד נחוש, רוצה לעזור לקבוצה לנצח ואין מה להתעסק בזה. זה טבעי שהתקשורת תתעסק בזה, אבל פלאניץ' כל כולו במכבי חיפה".

נטע לביא, קשר מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
פחות דיבורים. נטע לביא/מאור אלקסלסי

הקפטן נטע לביא התייצב לצד בכר והוסיף: "אני מרגיש טוב, עשיתי הכנה טובה לעונה ואני רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר. לפנינו אתגר גדול, אבל אנחנו כל השבוע מתעסקים אך ורק בעצמנו ויודעים שאם נשחק את המשחק שלנו אז הפערים יצטמצמו. יש לאולמפיאקוס שמות נוצצים ואי אפשר לדעת מי ישחק מחר כי הסגל שלהם מאוד רחב, אבל אנחנו מתכוננים ובאים לשחק את הכדורגל שלנו. בכל מקרה, כמו שגם ברק בכר, אפשר לדבר עד מחר - אבל אנחנו צריכים להראות מחר על המגרש מה אנחנו יודעים".

על חלום ליגת האלופות אמר: "כשמכבי חיפה הייתה בליגת האלופות אני הייתי מביא כדורים. זה חלום מטורף ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה".

מאמן אולימפיאקוס פדרו מרטינס. Octavio Passos, GettyImages
"יהיה קשה בישראל". פדרו מרטינס/GettyImages, Octavio Passos

בינתיים, באולימפיאקוס ערכו הבוקר מסע"ת לקראת המשחק שבה פדרו מרטינס המאמן דיבר על הסגל, ההכנות וגם שיבח את היריבה בירוק.

פדרו מרטינס התייחס למשחק מול חיפה ואמר: "יהיה הרבה יותר קשה שם מאשר פה בבית. אבל אנחנו מתכוננים ונהיה מוכנים למשחק. תהיה לחות גבוה, אבל נסתדר". לגבי הסגל פדרו מרטינס הבהיר ש"אוסיינו בה ותנאסיס אנדרוטסוס לא יהיו זמינים למשחק. פייר קונדה ופיפה אבילה כשירים. לא אגיד לכם באיזה הרכב אשחק, אתם תראו מחר".

על מכבי חיפה: "ראיתי את המשחק האחרון של חיפה. הם פתחו חזק והבקיעו שער מוקדם. זו קבוצה מאוד טכנית. יש להם איכויות וזה יהיה משחק מאוד קשה. זה כמו שני גמרים עבורנו. שני המשחקים מאוד חשובים אם אנחנו רוצים להשיג את המטרה שלנו. אנחנו יודעים שמכבי חיפה קבוצה שתנסה ללחוץ ולשבש את המשחק שלנו. הם מאוד מאורגנים בהגנה. יש להם גם בית מאוד חם שבטוח יקשה עלינו את החיים".

על החשיבות של שמירה על שער נקי: "בעונה שעברה לא הפסדנו, אבל הודחנו (מול לודוגורץ). זה היה כמו הפסד כי לא השגנו את המטרה שלנו. השנה אנחנו צריכים לתקן את זה. "הבסיס להצלחה הוא ארגון ומשמעת. ברור שזה יהיה טוב לא לספוג, אבל חשוב גם להבקיע. לאולימפיאקוס יש הרבה ניסיון במשחקים מהסוג הזה ולכן אנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי להעפיל".

שחקן הכנף יורגיוס מאסוראס הוסיף: "בשלב הזה של העונה, אין אף קבוצה שמוכנה ב-100 אחוז. לא אנחנו ולא מכבי חיפה בשיא הכושר, אנחנו מודעים לזה. תעמוד מולנו יריבה טובה מאוד שמנסה לשחק כדורגל התקפי, שמייצרת הרבה מצבי הבקעה וכובשת הרבה. יהיה קשה מאוד מולם, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו".

הרכב משוער: תומאש ואצליק, אולג ריאבצ'וק, פאפ אבו סיסה, סוקרטיס, שימה ורסאליקו, יאן אמבילה, מאדי קמארה, אגיבו קמארה, יורגוס מסוראס, פיליפ זינקרנאגל, יוסף אל עראבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully