וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדין קרינגטון חתם בהפועל ירושלים: "הוא היה בראש הרשימה שלנו"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 10:20

הגארד (26, 1.93) שהצטיין בעונה החולפת בדיז'ון, יחזק את הקו האחורי של אלכסנדר דז'יקיץ': "יעזור לנו בהרבה מאוד דרכים"

עוד חיזוק להפועל ירושלים: הקבוצה מהבירה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של קאדין קרינגטון. הקומבו גארד (26, 1.93) יצטרף לסגל המתגבש של הקבוצה וחובר לעוז בלייזר, ליוואי רנדולף, גלעד לוי וספידי סמית'. בנוסף אליהם נועם דוברת ואיתי שגב ממשיכים מהעונה שעברה, ואילו עמית גרשון עשוי לעזוב להפועל אילת למרות שהוא מחזיק בחוזה.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "קאדין הוא אחד השחקנים שהיו בראש הרשימה שלנו מאז שהתחלנו לבנות את הקבוצה, ואני מאוד שמח הצלחנו להחתים אותו. הוא יוכל לעזור לנו בהרבה מאוד דרכים, החל מהגישה שלו בשני צידי המגרש, במסוגלות שלו למלא הרבה תפקידים ובהבנה העמוקה שלו של קונספט המשחק הקבוצתי כבסיס הכי חשוב להצלחה".

קאדין קרינגטון הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
זר חדש בבירה. קרינגטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

קרינגטון בן ה-26, מתנשא לגובה 1.93 מטרים, החל את הקריירה האירופית אחרי ארבע עונות במכללת סיטון הול כשחתם באנדורה הספרדית בעונת 2018/19, אותה סיים בלימבורג יונייטד הבלגית. לאחר מכן עבר ללודוויגסבורג הגרמנית וממנה למונאקו. את העונה שעברה פתח בריאל בטיס מספרד, אך בהמשך נחת בדיז'ון.

במדי הקבוצה הצרפתית הוא אף הגיע לישראל במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, בה פגש פעמיים את הפועל חולון. בניצחון הביתי על אלופת ליגת העל קלע קרינגטון 13 נקודות, בעוד בהפסד בהיכל הטוטו תרם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully