וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם נבחרת קפריסין קונסטנטינוס סוטיריו החל להיבחן בהפועל חיפה

19.7.2022 / 13:35

הבלם בן ה-26 ינסה להרשים את קלינגר. לאנדרו סילבה וקוואמה קווי הציגו יכולת טובה נגד אומוניה: "יש תחושה שפגענו בזרים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון 0:1 על אומוניה ניקוסיה אתמול (שני) במשחק האימון הראשון במחנה בקפריסין. בחיפה החמיאו לשחקנים ובייחוד לשני המצטרפים החדשים לאנדרו סילבה וקוואמה קווי. בחיפה משוכנעים שהשניים יהיו משמעותיים העונה. "מדובר בשני שחקנים ברמה גבוהה, ובכלל עושה רושם שפגענו טוב בזרים. מצד שני, אסור למהר לקשור כתרים", אמר גורם במועדון.

בחיפה היו מרוצים מאוד גם מהשער של אלון תורג'מן ומקווים שהחלוץ ישחזר העונה את היכולת שלו בשליש הראשון של העונה שעברה. "אם תורג'י יהיה טוב, יהיה לנו הרבה יותר סיכוי להצליח העונה", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

מי שהחל להיבחן בקבוצה הוא הבלם קונסטנטינוס סוטיריו, שנמנה על סגל נבחרת קפריסין. סוטיריו בן ה-26 השתייך עד לאחרונה לא.א.ל לימסול ושיחק בעבר גם באנורתוזיס ואולימפיאקוס ניקוסיה. ברזומה שלו יש 10 הופעות בנבחרת קפריסין.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. מאור אלקסלסי
יש סיבות לאופטימיות. קלינגר/מאור אלקסלסי

שחקן הכנף המולדבי ניקיטה מוצפאן הוחלף במהלך המשחק אחרי שספג מכה בשריר, ובחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה משמעותית.

בקבוצה יכולים להיות מעודדים גם מהחזרה הקרובה של לואי טהא. הבלם המנוסה נמצא במחנה האימונים והגיע לשלבי הסיום של השיקום. הבוקר העלה טהא תמונה לרשתות החברתיות לאחר ריצה של חמישה קילומטרים בחופי לימסול ובמועדון העידו: "הוא קרוב מאוד לחזרה למגרשים".

שחקן נוסף שנמצא במחנה אך עדיין לא משחק עם חבריו הוא לירן סרדל. במועדון מעריכים שהקשר יחזור לפעילות מלאה תוך שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully