וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במגעים עם שחקן העונה בטורקיה, אלפא קאבה

18.7.2022 / 14:27

הסנטר הצרפתי-גיניאי (26, 2.08), שהעמיד ממוצעי דאבל-דאבל של 13.6 נקודות ו-10.7 ריבאונדים בדרך לתואר ה-MVP, עשוי להוביל את הקו הקדמי שמרכיבים האדומים ליורוקאפ

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7/ספורט1

החתמה מרשימה בדרך להפועל תל אביב? האדומים מנהלים משא ומתן עם ה-MVP של הליגה הטורקית בעונה החולפת, אלפא קאבה - כך נודע לוואלה! ספורט וליורוהופס.

קאבה (26, 2.08), סנטר צרפתי-גינאי, העמיד דאבל-דאבל של 13.6 נקודות ו-10.7 ריבאונדים בממוצע למשחק במדי גזיאנטפ. הוא הוביל את הליגה בכדורים החוזרים וגם במדד (20 לערב), והקדים בקטגוריית היעילות את מלקולם תומאס, בונזי קולסון, ואסילייה מיציץ' וג'ארמר גאלי.

ב-2017 הוכתר קאבה למלך הריבאונדים של הליגה האדריאטית, כששיחק במגה לקס, ולפני שלוש שנים זכה עם וילרבאן בדאבל הצרפתי כשחקן שולי. בעונת 2020/21 תרם 11.0 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק במדי נאנטר ביורוקאפ.

אלפא קאבה במדי גזיאנטפ. עמוד הפייסבוק של גזיאנטפ, אתר רשמי
מספרים מפלצתיים, תארים וגם ניסיון ביורוקאפ. אלפא קאבה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של גזיאנטפ

האזינו: אור שקדי על ניסיונות ההתחזקות של הפועל תל אביב

עקב האכילס המשמעותי של קאבה מסתתר בקו העונשין. בעונה האחרונה עמד על 46 אחוזים בליגה הטורקית, ולאורך הקריירה כמעט ולא עבר את 50 האחוזים.

אם יגיע לישראל, קאבה יוביל את הקו הקדמי של הפועל תל אביב בצוותא עם תומר גינת, ג'יי.פי טוקוטו ועידן זלמנסון. בנוסף לצמד הגארדים ג'ייקובן בראון וקסבייר מנפורד, האדומים מחפשים זר חמישי בעמדת הסמול פורוורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully