וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום בניית הסגל: גיא הראל יעזוב את תפקידו כמנכ"ל הפועל ירושלים

17.7.2022 / 18:49

אחרי תשע שנים בראש המערכת המקצועית והניהולית, הראל הגיע לסיכום עם הבעלים איל חומסקי על סיום דרכו. עשוי להישאר במועדון בתפקיד אחר: "יהיה בהפועל כל זמן שירצה"

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

לא מעט שינויים עוברים הקיץ על הפועל ירושלים, ונראה שהמשמעותי ביותר עוד לפניה: המנכ"ל גיא הראל, שהפך לפנים של המועדון בתשע השנים האחרונות, יעזוב את תפקידו לאחר השלמת בניית סגל השחקנים.

הראל היה אחד מראשי קבוצת הרכישה שהשתלטה על האדומים ב-2013, והמשיך לשמש במשרה גם לאחר עזיבת הבעלים המרכזי, אורי אלון. לפני שנה וחצי הודיע לראשונה על רצונו לעזוב, ולאחרונה הגיע לסיכום בנושא עם איל חומסקי. הוא עשוי להישאר במערכת בתפקיד כזה או אחר, אם כי בווליום נמוך בהרבה.

המנכ"ל הבא של ירושלים יהיה מעין מנהל תפעול, ולא יתפוס את מקומו של הראל בדומיננטיות ובסמכויות. לא מן הנמנע שחלק מהאחריות המקצועית תועבר ליותם הלפרין, שעם סיום דרכו כמאמן הפך ליועץ מקצועי, וייתכן שימונה מנהל מקצועי חדש בהמשך.

גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים. לירון מולדובן
עשוי להישאר בתפקיד אחר. גיא הראל/לירון מולדובן

הראל אינו איש הניהול היחיד שעוזב את ירושלים. גם מנהל הקבוצה דייויד בסן התפטר, ואת מקומו ימלא אלכס קלמן.

הפועל ירושלים אישרה את עזיבתו בהודעת מועדון בה נכתב: "לאחר שהודיע על עזיבתו כבר במהלך העונה שעברה ונענה לבקשת הבעלים להמשיך בתפקידו, מיד בסיום העונה הנוכחית ביקש המנכ"ל גיא הראל להודיע על כוונתו הסופית לעזוב את המועדון. במהלך הקיץ העביר הראל חלק נרחב מסמכויותיו לגורמים אחרים, וברגע שתושלם בניית הקבוצה הוא יעזוב סופית. לבקשת הבעלים איל חומסקי, הצדדים יבחנו אפשרות להשאיר את גיא כבעל תפקיד במועדון". איל חומסקי מסר: "גיא יהיה בהפועל כל זמן שירצה ובכל תפקיד שירצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully