וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה נתנה לבית"ר ארכה של שבוע נוסף להגשת התקציב

17.7.2022 / 18:24

הסאגה נמשכת. הקבוצה קיבלה הזדמנות נוספת להגיש תקציב לפי הדרישות עד ה-24.7, ואם לא תעשה זאת היא "תרד ללאומית". לעיריית ירושלים הובהר: החלטה על ערבות להלוואה רק אחרי רכישת בית"ר. מנכ"ל העירייה: "חוגג ואברמוב הכניסו סעיף בלי לשאול"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.7/ספורט1

סאגת בית"ר ירושלים נמשכת והיום (ראשון) הרשות לבקרת התקציבים הודיעה לקבוצה כי היא נותנת לה ארכה של שבוע נוסף להגשת תקציב. מהודעת הבקרה נמסר כי "הבקרה תעביר לקבוצה את נתוני התקציב הריאליים, לרבות התייחסויות לפערים הקיימים בין סעיפי התקציב שהציגה הקבוצה לבין הסכומים המאושרים על ידי הבקרה. ככל ולא יתקבלו הנתונים במלואם עד ליום ראשון, וככל שהנתונים שיתקבלו לא יניחו את דעתה של יו"ר הבקרה לצורך אישור תקציב הקבוצה, הדבר יגרור את ירידת הקבוצה באופן אוטומטי לליגה לאומית ביום ה-24.7 בשעה 12:00 ללא צורך בהחלטה נוספת של מליאת הרשות לבקרת תקציבים".

יש לציין כי לבית"ר ירושלים יש זכות ערעור לנשיאות בית הדין העליון תוך 48 שעות מיום מתן החלטת מליאת הרשות, כאשר בקבוצה מקווים כי ברק אברמוב ישלים את רכישת הקבוצה עוד לפני הדדליין והקבוצה תצליח להעמיד תקציב על פי דרישות הבקרה.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. ברני ארדוב
לא תובטח לו הלוואה לפני שירכוש. אברמוב/ברני ארדוב

בתוך כך, היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, אלי מלכה, הבהיר לדרג הבכיר בבירה שלא יאשר מתן ערבות להלוואה של 10 מיליון שקלים לפני שתתבצע רכישה של בית"ר ירושלים. כזכור, ברק אברמוב דרש שהעירייה תעמיד ערבות להלוואה שכזו כתנאי לרכישת המועדון, אולם לוואלה! ספורט נודע כי מבחינה משפטית, בעירייה יחכו להחלטה בנושא רק לאחר שהעסקה תצא לפועל.

"אי אפשר לקבוע כזה דבר על סמך עסקה שבכלל לא התממשה", הסבירו גורמים המעורים בפרטים. "ברגע שיהיה רוכש הוא יצטרך לפנות לעירייה ולהציג את כל המסמכים והעובדות".

בעיריית ירושלים, אגב, מכחישים שניתנה הבטחה לערבות להלוואה, ובטח שלא בגובה של 10 מיליון שקלים. "אנחנו נעזור לבית"ר גם אם לא תאשר ערבות להלוואה", הסביר גורם בעירייה, "אנחנו רוצים לעזור בהרבה דברים שקשורים למועדון והאמת שזה מעסיק את בכירי העיר במשך כמעט כל היום. אבל זה לא אומר שעירייה יכולה לעזור בכיסוי חובות של אדם פרטי".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

באותו נושא, מנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM והדגיש כי לא נחתם שום הסכם בנוגע לערבות להלוואה. "לא ידוע מאיפה נולד הספין להלוואה הזו, היה שיח עם הנאמן של חוגג כיצד לסייע לקבוצה בשעתו וכבר אז אמרנו שתהיה בעיה קשה. הם הכניסו את זה בחוזה מבלי לשאול את העירייה. אנחנו בעיריית ירושלים נשב עם רוכש לאחר שהוא ירכוש את הקבוצה ללא תלות בשום דבר, אחרי שהוא ישלם כל מה שהוא צריך, נשב איתו ונבחן את כל הדרכים כיצד ניתן לסייע, בטח לא הלוואה של עשרה מיליון שקלים ולא ערבות. זה לשעבד את כספי התמיכות שנים קדימה, יש פה עוד קבוצות בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully