וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הודיעה על החתמתו של אספרייה, אברמוב ב"חשיבה מחודשת"

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 20:09

הצהובים-שחורים הודיעו כי אקס הפועל באר שבע חתם לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת ויגיע למחנה האימונים באוסטריה בשני. בינתיים העירייה לא אישרה למועדון ערבות להלוואה והבעלים המיועד מתלבט

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עדיין לא ברור מה יהיה בבית"ר ירושלים, אבל בינתיים היא הודיעה היום (שישי) על החתמת דנילו אספרייה. הקולומביאני בן ה-33, ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע, מצטרף אל הקבוצה הירושלמית וימריא איתה למחנה האימונים. אספרייה אמר: "אני שמח מאוד לעבור לבית"ר ירושלים. תודה רבה למועדון ולאוהדים על התמיכה, אתן את המיטב עבור המועדון. תודה רבה".

אספרייה חתם בקבוצתו החדשה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויגיע למחנה האימונים באוסטריה ביום שני בטיסה ישירה מקולומביה. הקולומביאני הצטרף אל חגי גולדנברג ובר כהן, שכבר הצטרפו אל הקבוצה בקיץ.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יגיע למחנה האימונים באוסטריה. אספרייה/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

ההחתמה של אספריה היא ללא קשר לבעלים כזה או אחר ובמסגרת תקציב שכר שחקנים של 8 מיליון ש"ח, השחקן ירוויח כ-150 אלף יורו לעונה.

בנוסף, עיריית ירושלים לא אישרה לבית"ר ערבות עבור הלוואה שהמועדון אמור היה לקחת, מה שהיה אחת הדרישות של ברק אברמוב בהסכם הרכישה. עדיין לא ברור כיצד ההחלטה תשפיע על אברמוב. בסביבתו מספרים כי בימים האחרונים היה בטירוף לקראת הצטרפותו לבית"ר, אך הקשיים מול המשטרה ובני יהודה גרמו לו לחשיבה מחודשת.

בעקבות ההתפתחויות בבית"ר, אספרייה ימתין מספר ימים לראות אם בית"ר ירושלים נשארת בליגת העל, ורק לאחר מכן יצטרף למחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully