וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבות האפשריות של מכבי חיפה: לודוגורץ, פרנצווארוש ואפולון

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 20:42

צומצמה רשימת היריבות האפשריות של הירוקים בסיבוב המוק' השלישי של ליגת האלופות, אם יפתיעו ויעברו את אולימפיאקוס

תקציר: ויטסה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה תפגוש בסיבוב הבא של מוקדמות ליגת האלופות את לודוגורץ, שמרוק רוברס, פרנצווארוש, סלובן ברטיסלבה או אפולון לימסול. יש לציין שהאלופה הקפריסאית היא היחידה שכבר בסיבוב השלישי בעוד ארבע האחרות ייאבקו על המקום שם. כל זאת רלוונטי כמובן אם האלופה הישראלית תפתיע ותצליח לעבור את אולימפיאקוס בסיבוב המוקדמות השני של האלופות כשהמשחק הראשון כבר ביום רביעי הקרוב בחיפה.

היריבות האפשריות:

לודוגורץ (בולגריה) או שמרוק רוברס (אירלנד)

פרנצווארוש (הונגריה) או סלובן ברטיסלבה (סלובקיה)

אפולון לימסול (קפריסין)

ההגרלה תיערך ביום שני בשעה 13:00. בנוסף לכך, מכבי חיפה תוגרל גם למוקדמות הליגה האירופית (ב-14:00), לשם תנשור במקרה שלא תצליח להפתיע את אולימפיאקוס ולעבור שלב.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
האפשרויות צומצמו, אבל עכשיו רק המשחק מול אולימפיאקוס מעניין. שרי/מאור אלקסלסי

פרנצדי פיירו בן ה-27 נרכש במהלך הקיץ ב-1.6 מיליון יורו על ידי מכבי חיפה והפך לרכש היקר של המועדון בכל הזמנים. חלוץ נבחרת האיטי, שהגיע מגנגאן הצרפתית, מתחיל להתאקלם בקבוצתו החדשה ולהיכנס לעניינים ומחר (שבת, 20:30, ספורט1) צפוי לערוך בכורה במדים הירוקים במשחק אלוף האלופים מול הפועל באר שבע.

לפני כן, קיימו באתר של מכבי חיפה ריאיון עם החלוץ הגבוה (1.94 מ'). פיירו אמר: "אני מרגיש טוב, יש לנו קבוצה של שחקנים עם הרבה כישרון, עברתי את האימונים הראשונים עם כל הקבוצה. אני שמח מאוד להכיר את השחקנים ומרגיש טוב. זה המועדון הכי גדול בישראל, אני יודע שהם שיחקו בליגת האלופות ושמעתי גם על האוהדים שמגיעים אל המשחקים עם הרבה תשוקה והם משוגעים על המועדון, שזה טוב, אני מקווה שאשמע אותם צועקים את השם שלי הרבה העונה".

כשהתבקש להגדיר את עצמו, ענה פיירו: "אני יכול להגיד שאני שחקן שלם, יש הרבה דברים שאני יכול לעשות במגרש. אני פיזי, יש לי מהירות טובה לסוג השחקנים שאני. בתוך הרחבה, אני הכי אוהב 'לאכול'. לכבוש זה הדבר הכי חשוב, אני רוצה לכבוש כמה שיותר ושהקבוצה תנצח. אלה שני הדברים הכי חשובים לי".

החלוץ התייחס גם למטרות שלו במכבי חיפה ולמשפחתו ואמר: "כרגע כל המשפחה שלי בארצות הברית ואני מקווה שהם יגיעו לבקר אותי בקרוב. אני רוצה לזכות באליפות ובנוסף להגיע כמה שיותר רחוק במוקדמות ליגת האלופות, שזה אחד המפעלים הכי גדולים בעולם. אני חושב שאם נמשיך לעבוד כמו שאנחנו עובדים כרגע, נגיע רחוק. אני לומד להכיר את החברים החדשים, מה הם אוהדים, ולפעמים לראות איך הם מתאמנים ואת שפת הגוף שלהם. בכל יום לומדים משהו חדש וזה חשוב".

על העיר חיפה אמר: "עוד לא הייתה לי ההזדמנות לטייל בחיפה, אבל יהיה לי עוד הרבה זמן לעצמי בתקווה שאוכל לראות את האזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully