וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד בית"ר ירושלים יוכרע רק בשבוע הבא, ככל הנראה בבית המשפט

14.7.2022 / 15:55

הבקרה התקציבית עשויה להוריד את הירושלמים ללאומית, אך הגופים המשפטיים ייתנו ארכה נוספת, אלא שהמשטרה מתבצרת בעמדתה לא לאפשר לחוגג למכור ומהעירייה לא התקבלו תשובות. בינתיים, אבוקסיס ייצא למחנה עם סגל חלש והאוהדים ממשיכים לסבול

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

הרשות לבקרת תקציבים עשויה להוריד פורמלית את בית"ר ירושלים לליגה הלאומית ביום ראשון, אך דרך בית הדין ובית המשפט קבוצה תקבל ארכה נוספת. המשטרה איתנה בעמדתה שלא לאשר את הרכישה על ידי ברק אברמוב, מכירת בני יהודה לא תיסגר לפני אמצע השבוע הבא ועיריית ירושלים עדיין לא קיבלה החלטה בנוגע למתן ערבות להלוואה למועדון.

בבקרה ובהתאחדות לכדורגל יחליטו בהמשך היום האם להוריד את בית"ר ליגה או לחילופין לתת לה ארכה נוספת, אך בכל מקרה, גם במקרה שתורד ללאומית ומכבי פתח תקוה תקבל הוראה להתכונן לליגת העל, האפשרות לערער לבית הדין העליון וכמו כן לעתור לבית המשפט, נותנת לבית"ר ירושלים זמן לפחות עד לסוף החודש, במיוחד לאור העובדה שכלכלית היא הגיעה לכדי חתימה על עסקת מכירה שפותרת את הבעיה, כאשר נותרו מספר מכשולים שאמורים להיפתר.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. אודי ציטיאט
לא יכול לסגור עסקה בינתיים. אברמוב/אודי ציטיאט

נכון לכתיבת שורות אלו, משטרת ישראל מתבצרת בעמדתה ולא מוכנה שחוגג ימכור/יעביר נכס שברשותו לאדם אחר, ונראה שהסוגיה תיגרר לבית המשפט. במשטרה הסבירו לעורכי הדין כי בשל מצבו הסבוך של בעלי בית"ר ירושלים והחשדות הכבדים בגניבה, הונאה והעלמות מס נגדו, לא יאושר לו להעביר אף נכס ללא קשר לכספים המגיעים לו באופן אישי, ואף הציעו לנציגיו לקחת את העניין לבית משפט אם הם חושבים אחרת.

בנוגע למכירת בני יהודה, היום נרשמה התקדמות בשיחות בין הצדדים, אך עדיין לא נסגרה עסקה ולא הוגשה בקשה לוועדה להעברת זכויות ניהול, כך שזה לא יקרה לפני יום ראשון, אם בכלל. מעבר לכך, למרות כל הרמזים החיוביים שנזרקים לתקשורת, עיריית ירושלים עד לרגע זה לא אישרה את הערבות בגובה ארבע שנות תקצוב עירוני עבור הקבוצה, כך שלמעשה באף סעיף הדברים לא התקרבו לכדי סגירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אז לאן ממשיכים מכאן? ככל הנראה לבית המשפט, גם בעניין המשטרה וגם בנושא הארכה שבית"ר תצטרך לקבל, אם זה לא ייגמר בערעור לבית הדין העליון. בשלב זה אין היתכנות לייצר את כל העסקאות גם עד לתחילת השבוע הבא, והצדדים צריכים לפחות שבוע ימים.

האוהדים, בינתיים, ממשיכים לסבול. יוסי אבוקסיס ייצא למחנה אימונים עם סגל של ליגה לאומית בקושי, בני יהודה לא בכיוון של סגל שיתמודד על עלייה לליגת העל והאוהדים שולחים הודעות לכל העולם בתקווה לבשורות, אך יצטרו להמתין לפחות עד אמצע השבוע הבא כדי לחזור לחייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully