וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו רוצים שבוגדן פלאניץ' יישאר. עבדנו קשה כדי להביא אותו"

14.7.2022 / 19:01

מאמן מכבי חיפה דיבר במסע"ת על הבלם המחוזר לפני המשחק מול הפועל באר שבע בשבת, שרי: "השחקנים שהצטרפו איכותיים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7/ספורט1

יומיים לפני משחקה הרשמי הראשון העונה, ערכה הערב (חמישי) מכבי חיפה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. האלופה חתמה לפני יומיים מחנה אימונים בהולנד בהפסד 1:0 לוויטסה המקומית, וסיימה בסך הכול את המחנה עם ניצחון אחד ושני הפסדים. בשבת יפגשו הירוקים את הפועל באר שבע למשחק אלוף האלופים, ולמפגש ראשון בין שתי היריבות מאז גמר הגביע.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
"אני מכבד מאוד את הפועל באר שבע". ברק בכר/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

מאמן הירוקים ברק בכר אמר: "ביום רביעי יש לנו משחק חשוב מאוד, עבדנו קשה כדי להגיע למעמד הזה ואנחנו פוגשים קבוצה חזקה מאוד. כל משחק הוא חשוב כרגע כדי לייצר חדות משחק למרות שבשלב הזה אי אפשר עדיין להיות בשיא. זו הכנה מעולה למרות שברור שאנחנו רוצים לנצח. ברור שהמטרה היא להצליח ולהתקדם מהשנה או שנתיים האחרונות. עברנו תהליך באירופה, קצת התקדמות. לדבר על מטרה זה דבר גדול. אנחנו רוצים להתרכז במשחק הראשון מול אולימפיאקוס. הבאנו חמישה שחקנים חדשים, כולם בחורים מקצועיים ורציניים שנקלטו מהר מאוד. החבר'ה פה קלטו אותם מהר והם הרגישו בבית מהרגע הראשון. הם צריכים לתת את התקופה המקצועית. אין לי ספק שהמרקם שנוצר פה ייתן את אותותיו בקרוב, כבר ביום שבת". על פלאניץ': "יש לו חוזה והוא שחקן שלנו, אני רוצה שהוא יישאר. עבדנו קשה כדי להביא אותו".

"אנחנו שומעים לא מעט ביקורת, צריך לחכות עם הביקורות. יש פה סגל מצוין. תמיד יש שאיפה להביא את השחקנים הכי טובים לכל עמדה. בזכות ההנהלה יש לנו סגל די שלם, יש ציפייה אולי להביא עוד אחד או שניים, אבל אנחנו צריכים להתחיל בצורה טובה ויש לנו סגל מלא. אני מרוצה ממה שיש.

על מכבי תל אביב: "תמיד יהיו קבוצות טובות וחזקות. כל עוד נדע איפה אנחנו צריכים להתחזק ולהשתפר ולעשות את הדברים טוב יותר, נשיג את המטרות שלנו". על הפועל באר שבע: "אנחנו מתעסקים בדברים שלנו. היו משחקים מול באר שבע שגלשו למקומות שלא היו צריכים. אני מכבד מאוד את המועדון הזה, את ברדה ואת מליקסון וכל הצוות. נקווה לעשות משחק טוב ולזכות בתואר".

צ'ארון שרי: "תמיד קשה נגד הפועל באר שבע, משחקים מהירים. אנחנו מתרכזים בעצמנו, יש לנו איכות ואנחנו רוצים לזכות בעוד תואר. כל הקבוצות רוצות לנצח נגדנו ואנחנו צריכים לדחוף עוד יותר. אנחנו רוצים לפתוח את העונה עם ניצחון ותואר. יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים בסיכויים שלנו. יש לנו הרבה שחקנים טובים בקבוצה ועכשיו הצטרפו עוד שחקנים איכותיים. ממה שאנחנו רואים, השחקנים שהצטרפו הם איכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully