וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת הבמאי: חבורת נוכלים מהודו הקימה ליגה פיקטיבית והפילה בפח מהמרים רוסים

12.7.2022 / 11:31

טלגרם, שידורים ביוטיוב ותלבושות מזויפות. משטרת הודו עצרה כמה בני אדם ועל התרמית שלהם אולי עוד יעשו סרט

הונאת ליגת הקריקט שלא קיימת/מתוך טוויטר

הרשויות בהודו עצרו כמה בני אדם בחשד להקמת ליגת קריקט פיקטיבית שנועדה לאסוף כספי הימורים מחוץ למדינה. החשודים מואשמים בהונאה ועל הסיפור הזה אולי עוד יעשו סרט יום אחד.

הסיפור החל לפני כמה שבועות, קצת אחרי שליגת הקריקט בהודו יצאה לדרך. על פי החשד, קבוצה של אנשים הגיעה לחווה במדינת גוג'ראט שבמערב הודו ושם ביימו משחקי קריקט. הם שילמו לעובדי החווה כ-5 דולר לכל משתתף, הביאו איתם חולצות מזויפות של קבוצות מהליגה והעבירו "שידורים חיים" של המשחקים בערוץ יוטיוב מיוחד.

למהמרים שצפו בחלקים מהמשחקים באותו ערוץ, הועברה מראש התנצלות על האיכות הנמוכה וה"משחקים" שודרו מזווית שלא תאפשר לראות שכלל אין קהל או אפילו אצטדיון ראוי.

בראש החבורה - כך על פי החשד - עומד שואב דבדה, הודי שבעבר עבד במשך כשמונה חודשים ברוסיה בפאב שעיקר העיסוק שלו היה לרכז הימורים על אירועי ספורט במזרח. דבדה כיוון לרוסיה ופעל בעיקר באמצעות הטלגרם. הוא גייס את הניסיון שלו וההונאה יצאה לדרך.

התכנית של הנוכלים עבדה במשך כמה שבועות. הם הצליחו להפיל בפח מהמרים רוסים שהיו משוכנעים שהם צופים במשחקים רשמיים מהודו, כשדבדה מנצח על ההצגה מהצד וקובע מהלכים ותוצאות כך שירוויח את המירב מההימורים. לצערו הרב, המשטרה עלתה על הסיפור כש"הליגה" שלו הגיעה לרבע הגמר וסך הרווחים שלו ושל חבריו עמד בסך הכול על 4,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully