וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאניץ' יקבל דקות מול ויטסה, קורנו: "חולם לשחק בליגת האלופות"

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 19:23

בלם מכבי חיפה ייקח חלק במשחק למרות הרגישות בשריר (19:00, ספורט2). נטע לביא זוכה לעדיפות על פני עלי מוחמד לקראת אולימפיאקוס

תקציר משחק הידידות: אריס סלוניקי - אולימפיאקוס 1:2/יוטיוב

בוגדן פלאניץ' בלמה של מכבי חיפה ייקח חלק במשחק האימון היום (שלישי, 19:00, ספורט2) נגד ויטסה ארנהיים. הבלם, שהרגיש עייפות בשרירים, הבהיר הבוקר לאנשי הקבוצה שהוא מסוגל לשחק ויקבל דקות. למרות כך נראה שפלאניץ' לא ישחק משחק שלם על מנת לא ליצור עומס יתר על השרירים.

עם או בלי קשר לפלאניץ', המאמן ברק בכר צפוי לתרגל כמה שיותר את המערכים שאותם הוא שוקל לקראת אולימפיאקוס. נראה שרוב ההרכב סגור מבחינת המאמן ויש כמה התלבטויות בודדות. נטע לביא זוכה לעדיפות על פני עלי מוחמד במרכז הקישור ובנוסף המאמן מתלבט אם לעלות במערך של ארבעה או חמישה שחקני הגנה. בחיפה סיכמו עד כה את המחנה כמוצלח, כאשר גורמים במועדון ציינו שהאווירה הייתה טובה ונראה שהזרים והשחקנים החדשים מתחילים להשתלב.

בוגדן פלאניץ', שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יקבל דקות מול ויטסה. בוגדן פלאניץ'/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה

הקבוצה תנחת מחר בישראל ותשלים הכנות לקראת משחק אלוף האלופים. אנחנו ממש לא מזלזלים האלוף האלופים", אמר שחקן בקבוצה, "זה תואר ששייך לנו וחשוב לנו לשמור עליו".

פייר קורנו התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר: "אני מרגיש טוב מאוד, קיבלו אותי בצורה הכי טובה שאפשר. לפני שהגעתי, שמעתי שמכבי חיפה המועדון הכי טוב בישראל, עם האוהדים הכי טובים. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל אני חושב שאני שחקן עם איכות והשפעה. המטרות? לזכות באליפות ובגביע ולשחק בליגת האלופות. זו התחרות הכי גדולה בכדורגל ביחד עם המונדיאל".

הבלם דייויד אקווה הושאל להפועל עפולה מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully