וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשתתף בטורניר ינאקופולוס, קינן אוואנס עזב רשמית

12.7.2022 / 13:07

עודד קטש חוזר לאואקה: הצהובים יופיעו בטורניר ההכנה שמקיימת פנאתינייקוס, ומאמנם החדש עשוי לפגוש לראשונה את האקסית באולמה. הרכז הצטרף לרשימת העוזבים. בניגוד לפרסום כאן: סילבן פרנסיסקו לא יגיע

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.7/ספורט1

אחד המפגשים הפיקנטיים שצפויים העונה לעודד קטש יהיה נגד האקסית פנאתינייקוס, אבל הוא ישוב לאואקה עוד לפני פתיחת היורוליג: מכבי תל אביב תשתתף ב-23 וב-24 ספטמבר בטורניר ינאקופולוס, לצד פאו, אלופת היורוליג אנאדולו אפס וגם אולימפיה מילאנו של המאמן אטורה מסינה ועוזרו דן שמיר.

בשל היחסים הקרובים עם היוונים, הפכה מכבי למשתתפת קבועה בטורניר ההכנה שמנציח את זכרם של בעלי המועדון הירוק - פאבלוס ותנאסיס ינאקופולוס. בעונה שעברה נמנעה הופעתם של הצהובים ברגע האחרון, בשל התפרצות קורונה בקבוצה, אבל כעת הם אמורים לשוב אליו. אם הם ישובצו לחצי הגמר נגד המארחת, יהיה זה משחק ראשון עבור קטש נגד פאו כמאמן.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
מפגש ראשון כמאמן עם פאו? עודד קטש בימיו ביוון/אתר רשמי, פנאתינייקוס

האזינו: אור שקדי על ההתלבטות של מכבי תל אביב

מי שלא יהיה חלק ממכבי תל אביב בעונה הבאה הוא קינן אוואנס. הרכז האמריקאי שהגיע מהפועל חיפה בתחילת העונה שעברה, שיחק בממוצע קצת יותר מ-25 דקות למשחק ביורוליג ותרם 8.2 נקודות, 3.5 אסיסטים, 2.5 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות.

במשחקי העונה הסדירה בליגת העל סיפק 11.7 נקודות, מסר 4 אסיסטים, הוריד 2.2 ריבאונדים והוסיף 1.1 חטיפות. בשבעת משחקי הפלייאוף תרם 11.7 נק', 3.9 אס', 2.6 ריב' ו-1.6 חט'. הוא נבחר פעמיים לחמישיית המחזור וזכה עם הצהובים בגביע ווינר.

* בניגוד לפרסום כאן בבוקר, סילבן פרנסיסקו לא חתם במכבי תל אביב ולא יגיע אליה העונה. עמכם הסליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully