וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא צפוי לקבל קרדיט מול אולימפיאקוס: "נראה נהדר באימונים"

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 9:14

קשר מכבי חיפה קיבל מחמאות על יכולתו במחנה האימונים: "מקווים לקבל את נטע של לפני שתי עונות". פלאניץ' מרגיש עומס על השרירים וייתכן שיקבל מנוחה. עסקת אביאל זרגרי צפויה להיסגר בימים הקרובים

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה רשמה אתמול (שישי) את משחק האימון הראשון שלה במחנה האימון כשפגשה את מכלן והפסידה 1:0 בתוספת הזמן. למרות ההפסד, בחיפה לא מתרגשים והבהירו שהמטרה היא ליצור תיאום בקבוצה וכן להסיר חלודה. "אנחנו בשלבים מאוד מוקדמים של ההכנה. המטרה היא שבתוך שבועיים יהיה חיבור בין הקבוצה ותיאום לקראת אולימפיאקוס", אמרו במועדון. הקפטן נטע לביא זכה למחמאות גדולות על יכולתו. "נטע נראה נהדר מפתיחת האימונים", אמרו בקבוצה, "אנחנו בהחלט מקווים לקבל את נטע של לפני שתי עונות".

מי שספג שער שלא מתאים לו לספוג הוא ג'וש כהן, אך בקבוצה הבהירו שהוא כשיר לחלוטין. "ג'וש כבר כשיר אבל אין ספק שבפציעות מהסוג הזה לוקח זמן להתניע, יש פחדים ויש עניינים מנטליים. הוא בהחלט שם ואנחנו סומכים עליו", הסביר גורם בחיפה.

מכבי חיפה מול מכלן: דין דוד, פייר קורנו, נטע לביא. מכבי חיפה, אתר רשמי
מתחברים לאט לאט. קורנו, לביא ודין דוד/אתר רשמי, מכבי חיפה

הבלם בוגדן פלאניץ' סיפר בסיום לחבריו שהוא מרגיש עומס על השרירים וייתכן שיזכה למנוחה כדי לא לגרום לפציעה. פלאניץ' הבהיר שאין מדובר בכאב אלא רק בעייפות. לעומתו, סאן מנחם סובל מכאבים בברך ימין ולא היה רצון לסכנו, אך גם לגביו יש אופטימיות שהשחקן יהיה כשיר למפגשים הרשמיים מול אולימפיאקוס ואולי אף למשחקי האימון הקרובים במחנה.

בעניין אחר, בחיפה צפויים להשלים בימים הקרובים את עסקת אביאל זרגרי. כידוע, לבית"ר נוצר חוב של 1.8 מיליון שקלים על ירדן שועה וכעת כדי לסגור את החוב נוצרה אפשרות לממש את עסקת זרגרי. הנטייה היא להשאיל את השחקן חזרה לבית"ר, אם זו אכן תשחק בליגת העל, ולקבוצה אחרת אם לא, אך ייתכן שאם מוחמד אבו פאני יקבל הצעה, זרגרי יישאר במדים הירוקים. אם אבו פאני יקבל הצעה רשמית, בחיפה קיבלו החלטה עקרונית שלא לעמוד בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully