וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתל אביב לאתונה? קינן אוואנס הוצע לפנאתינייקוס

9.7.2022 / 22:25

הגארד האמריקאי, שעזב את מכבי תל אביב, עשוי לנחות באואקה. במקביל, פאו מציעה לניק קלאתיס ארבעה מיליון יורו לשלוש שנים, אך פנרבחצ'ה נחשבת פייבוריטית לזכות בו. גם צ'ינאנו אונואקו מועמד, אם ארתוראס גודאיטיס לא יגיע

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

מאז 2011, פנאתינייקוס קבעה לעצמה מנהג: בכל עונה ועונה משחק בשורותיה לפחות שחקן אחד שעבר לפני כן בישראל. ייתכן שגם העונה הקרובה לא תהיה שונה. קינן אוואנס, רכז מכבי תל אביב בעונה החולפת והפועל חיפה בעונה שלפניה, הוצע לירוקים והם בוחנים את מועמדותו.

אחרי שנתיים קשות בתחתית היורוליג, מקווים בפאו לצאת לדרך חדשה. הבעלים דימיטריס ינאקופולוס הודיע על חידוש התמיכה הכספית במועדון, והתקציב אמור לגדול. מי שהוצב בראש רשימת הרכש הוא ניק קלאתיס, שקיבל הצעה לחזור לאואקה תמורת ארבעה מיליון יורו בשלוש שנים. הקבוצה ממתינה לתשובתו הסופית, כשגם פנרבחצ'ה נמצאת בעקבות הרכז שעוזב את ברצלונה, וההערכה היא שסיכוייה לזכות בו גבוהים יותר.

שחקן פנאתינייקוס קנדריק פרי מול שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס. דני מרון
ישמור על מסורת בת 12 שנים? קינן אוואנס נגד פנאתינייקוס/דני מרון

אוואנס (25, 1.90) העמיד בעונת הרוקי שלו ביורוליג ממוצעים של 8.2 נקודות ו-3.5 אסיסטים. גם ז'לגיריס קובנה הביעה בו עניין, אך לפי דיווחים באירופה, הוא דחה את הצעתה. כשעודד קטש אימן את פאו, הוא הביע בפומבי את רצונו להביא אליה את השחקן - תחילה במהלך עונת 2020/21, כשלירוקים לא היה רכז אך הם לא הצליחו לשחררו מחיפה, ואחר כך בסיומה, כשהחל לתכנן את בניית הסגל.

בקו האחורי של פנאתינייקוס חתומים כרגע שני מחליפים, פאריס לי ולפטריס בוכורידיס. נמאניה נדוביץ' עזב לטובת הכוכב האדום בלגרד, ודריל מייקון שהיה מועמד למכבי תל אביב עבר לבסוף לאוניקס קאזאן. המאמן דיאן ראדוניץ' מעוניין במריוס גריגוניס שיתפוס את משבצת הסקנד גארד המוביל.

אקסים "ישראלים" נוספים שהוזכרו כבר בהקשר של פנאתינייקוס לעונה הקרובה הם צ'ינאנו אונואקו מבני הרצליה (שנמצא בעדיפות משנית לארתוראס גודאיטיס) לעמדת הסנטר המחליף, לצד דרק וויליאמס ודשון תומאס בעמדת הפאוור פורוורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully