וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלא אם תהיה הפתעה, בית"ר ירושלים לא תוכל לעבור בבקרה

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 21:27

בבירה מנסים לבצע מספר מהלכים, אך צריכים עוד זמן לכך. עדיין לא נחתמה עסקת זרגרי. ניר ברקת יסייע רק אם יהיה פתרון כולל שכלל האוהדים מאחוריו

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

נכון להערב (שבת), לבית"ר ירושלים אין פתרונות מסודרים לבוא איתם לבקרת התקציבים מחר, אבל עשויים להציג מספר פתרונות שיצביעו על שינוי - מה שעשוי לספק את הבקרה כדי לתת להם ארכה של שבוע נוסף.

חתימה על העברת אביאל זרגרי תמורת החוב על ירדן שועה תחסוך למועדון כשני מיליון שקל, אך עדיין חסרים שמונה מיליון שקל, שכרגע לא נראה שמישהו יוכל להביא. בית"ר ירושלים תקבל מכתב על ירידה ללאומית ותחל בערעור לבית הדין העליון ובהמשך ייתכן שגם תעתור לבית המשפט, כשעל פי תקדימי העבר היא תוכל למשוך זאת עד לחודש אוגוסט. יחד עם זאת, בהתאחדות הבהירו כי מבחינתם המקרה של בית"ר שונה היות שהבעיות אצלה החלו עוד במהלך העונה והיא קיבלה התראה מוקדמת ב-19 למאי.

באין כסף, בבית"ר ינסו להראות מחר התקדמות בניסיונות למציאת פתרונות. לא במקרה צצים כל השמות של המועמדים לרכישה והמתעניינים, כל דבר שיכול לעזור לבית"ר לקבל ארכות בשבועות האלה יישמע היטב, אך על פי הלך הרוח הקבוצה לא צפויה לעבור ידיים בקרוב, כאשר בצד של משה חוגג מדברים כבר בגלוי על אפשרות העברת זכויות הניהול ולא על מכירה, גם בשל המחסור בזמן.

הבעיה בהעברת זכויות ניהול היא שכל עוד חוגג הוא הבעלים חרם המנויים והכרטיסים יימשך וזה ירתיע כל גורם שיגלה עניין. אוהדים בצירוף אנשי עסקים (שהיו מוכנים לתרום כשלושה מיליון שקל) פנו לבעלים ובדקו איתו אפשרות שיעביר את הזכויות לגורם המוסכם עליהם עד אשר יגיע רוכש, כולל תג מחיר ריאלי וברור, מה שיגרום לחזרת הקהל, ביטול חרם המנויים וכרטיסים ומעבר קל בבקרה, אך הבעלים שלל זאת על הסף.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
מה יהיה בסוף? חוגג/דני מרון

אז מה עושים עכשיו? חוגג יחפש פתרון של הרגע האחרון, מכל כיוון אפשרי. לא נתפלא לשמוע על מהלכים הזויים נוספים, ניסיונות לשים מישהו אחר בפרונט או כל דבר אחר שיסייע לבעלים לעבור בבקרה, אך נכון להיום גם את הפתרונות האלה הוא עדיין לא מצא. חבר הכנסת וראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, בודק מספר אפשרויות, כולל גיוס תרומה, אך הבהיר מראש שכל זאת יהיה רק במידה שיהיה פתרון אמיתי בו כלל האוהדים יהיו מאחורי המהלך. סובביו של חבר הכנסת הבהירו לו כי עמותת האוהדים מזוהה עם משה חוגג ומייצרת אנטגוניזם גדול בקרב הקהל ולכן בשלב זה הוא בודק פתרונות אחרים.

לגבי ברק אברמוב, אם וכאשר ירצה באמת לרכוש את בית"ר ירושלים, גם הוא יודע שהסיפור סבוך מבחינה כלכלית, היא מלאה בחובות שחלקם לא ידועים והוא יתקשה לעשות איתה משהו טוב. בכל מקרה, אברמוב מזוהה כרגע כחלק מהפמליה של חוגג ולכן גם אם היה מצטרף כשחוגג עדיין חלק, חרם המנויים והכרטיסים היה נותר בעינו. אברמוב יכול לחשוב על בית"ר רק כשיקבל אותה נקייה מחובות ועם קהל תומך ומלווה, והוא יודע את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully