וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה עשויה להצטרף לליגה הצפון אירופית

8.7.2022 / 17:35

שבע נציגות ישראליות במפעלים בינלאומיים? הפועל גליל עליון קיבלה כרטיס לשלב הבתים של היורופקאפ והפועל חיפה תתחיל את דרכה במוקדמות. במקביל, הכתומים שוקלים את המפעל שנפתח מחדש בעונה שעברה

היורופקאפ הודיע היום (שישי) על קבלתן של שתי קבוצות ישראליות למפעל בעונה הקרובה: הפועל גליל עליון תתברג ישירות בשלב הבתים, בעוד הפועל חיפה תנסה להצטרף אליה באמצעות המוקדמות. מחזיקת הגביע מ-2020, עירוני נס ציונה, לא תשתתף הפעם - אבל גם היא מעוניינת להופיע בשתי מסגרות, ועשויה להירשם לליגה הצפון אירופית.

הליגה נפתחה מחדש בעונה החולפת אחרי 18 שנים, והיא כוללת שמונה קבוצות מפולין, ליטא, גרמניה, צ'כיה, אסטוניה ולטביה. בתואר זכתה אנוויל ולוצלאבק, שניצחה בגמר את שאוליי הליטאית. המשחקים מתקיימים בפורמט דומה לזה שהיה בעונת הקורונה ביורופקאפ, שהסתיימה בזכייתה של נס ציונה: שלוש בועות שבמהלכן משוחקים שבעת המחזורים, ואחריהן פיינל פור.

אלעד חסין, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הנציגה השביעית? אלעד חסין/מאור אלקסלסי

אם הכתומים אכן יירשמו למפעל, רוב קבוצות ליגת העל ישתתפו העונה במסגרות אירופיות: אחת ביורוליג (מכבי תל אביב), אחת ביורוקאפ (הפועל תל אביב), שלוש בליגת האלופות (הפועל חולון, בני הרצליה והפועל ירושלים), אחת או שתיים ביורופקאפ (גליל ואולי חיפה) ואחת בצפון אירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully