וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג דחה הצעה בגובה 10 מיליון שקל וכיסוי כל ההתחייבויות

8.7.2022 / 16:15

האם בית"ר ירושלים בכלל עומדת למכירה? הבעלים סירב להצעה ממספר אנשי עסקים: "ברגע ש-433 התערבו ואי אפשר להעביר כסף לחוגג, התנאים השתנו". וגם: איך קשור ברק אברמוב?

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

בעוד בית"ר ירושלים מתקשה לעבור בבקרת התקציבים ונמצאת על סף ירידה לליגה הלאומית, היום (שישי) מתברר כי הנאמן עו"ד יצחק יונגר והבעלים משה חוגג דחו לפני כשבוע הצעה שבמסגרתה יקבל חוגג כ-10 מיליון שקל עבור הקבוצה, כאשר הרוכשים ייקחו עליהם את כל ההתחייבויות המועדון.

מדובר באנשי עסקים רציניים שלאחר השיחות השתכנעו כי חוגג אינו רוצה למכור את בית"ר ירושלים, אלא מעדיף להמשיך להחזיק בה, גם אם כן יעביר את זכויות הניהול או יכניס שותף.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
אופציית בית"ר קיימת, אבל לא מעבר בשלב זה. אברמוב/אריאל שלום

גורם המעורה בפרטים סיפר כי "יונגר הולך כל הזמן לחוגג וחוזר עם תשובות לא ברורות, ברגע ש-433 נכנסו לתמונה ואי אפשר היה להעביר כסף לחוגג התנאים השתנו, ככה לא עובדים, זה לא רציני".

בנוגע לברק אברמוב, לאחר פניית משה חוגג בעלי בני יהודה אכן גישש בנוגע לאפשרות ובמקביל רמז לרוכשים המעוניינים בבני יהודה כי אם יבצע מהלך על בית"ר אז יש על מה לדבר, אך אין היתכנות לביצוע עסקה בשלב הזה.

כל הליך מכירת בני יהודה והעברת הזכויות יחד עם רכישת בית"ר לאחר בדיקות אילו תהליכים שלוקחים זמן שאין לבית"ר, אך אברמוב משאיר את האופציה פתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully