וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו וקורנו כבר מככבים: מצעד השערים של מכבי חיפה במחנה האימונים

8.7.2022 / 18:55

שני הזרים שהצטרפו לקבוצה אתמול בהולנד כבר מציגים ביצועים מרשימים. חוסה רודריגס נפרד: "בשום מקום לא הייתי כה מאושר"

מצעד השערים של מכבי חיפה במחנה האימונים/באדיבות מכבי חיפה

פרנצדי פיירו ופייר קורנו הצטרפו רק אתמול (חמישי) למכבי חיפה במחנה האימונים בהולנד, וכבר מציגים ביצועים מרשימים. בסרטון שפרסמה הקבוצה עם מבחר שערים מהאימונים האחרונים, נראים הזרים החדשים מככבים, כשהחלוץ כובש כמה שערים יפים. צפו במצעד השערים.

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות שלה וגיבוש הסגל לקראת העונה הבאה, כאשר מי שלא יהיה חלק ממנו הוא חוסה רודריגס. הקשר הספרדי, ששיחק במקרים רבים כמגן בעונה החולפת, החל במגעים עם קבוצות אחרות והיום (שישי) הוא נפרד באופן סופי מחיפה עם פוסט ארוך שכתב באינסטגרם האישי שלו.

"זה הזמן להגיד שלום. מעולם לא הייתי כל כך מאושר בשום מקום והרגשתי כל כך אהוב על ידי כל כך הרבה אנשים כמו בשנתיים האלה", כתב רודריגס, "אני עוזב את המועדון בעצב רב. אבל עם הגאווה שהשגתי את המטרה ואני חלק מפרק אגדי במועדון הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה בחגיגות האליפות. מאור אלקסלסי
"מעולם לא הרגשתי כל כך מאושר ואהוב". חוסה נפרד/מאור אלקסלסי

"הגעתי למועדון שלא היה בשיא שלו בישראל במשך שנים, קבוצה בבנייה, אף אחד לא האמין בנו כשהגענו. נכנסנו תחת פיקודו של מנהיג שהוא ללא ספק המאמן הגדול בתולדות ישראל. ואני עוזב בשלום כי כל עוד המועדון בידיים שלו ושל העוזרים שלו, המועדון ימשיך לגדול".

"אני לא רוצה להיפרד בלי לדבר על החלק הכי חשוב בכל זה. הקולגות שלי שנמצאים בירוק כל יום. אלו שיודעים לסבול ולכאוב יחד עם מאות אוהדים. ללא ספק משפחה נהדרת שלעולם לא אשכח ואשמור בלב כל חיי. חיבוק גדול ותודה על הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully