וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב: "אנחנו רוצים את אוז'בולט אבל לא נתחנן"

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 7:07

תסכול גדול אצל האדומים מכך שהעסקה עדיין לא נחתמה: "הפער הוא פחות מעשרת אלפים דולר אבל זה עקרוני, כל יום קורה משהו אחר, לא נעשה צחוק מעצמנו"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום, 8.7/ספורט1

בהפועל תל אביב מאוכזבים מהמו"מ התקוע בנוגע לרכישת אלן אוז'בולט, כאשר במועדון ניתקו אתמול (חמישי) מגע והתעצבנו על הדרך בה מתנהל סוכנו הסלובקי של השחקן. במועדון אמרו הבוקר: "הפערים מאוד קטנים אבל זה כבר עקרוני, כל יום קורה משהו אחר והמספרים משתנים, אנחנו מאוד רוצים את השחקן, לא במקרה הסכמנו לעסקת רכישה וחוזה לשנתיים לשחקן, גם השחקן מאוד רוצה להיות כאן, לא נרים ידיים אבל גם לא נתחנן".

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
התנהלות תמוהה סביב העסקה. אוז'בולט/מאור אלקסלסי
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
מקווה שלא ייאלץ לחפש תחליף. רפואה/אריאל שלום

המו"מ התקוע גרם גם לתסכול בקרב חלק מהאוהדים, ששלחו הודעות זועמות לבעלים. כבר תקופה ארוכה שהאוהדים מצפים בקוצר רוח להחתמת אוז'בולט - החתמה איכותית שיצרה תחושה שלמועדון מגיע שחקן שלא מגיע להפועל בימים כתיקונם. ועדיין, בהפועל תל אביב חוזרים ואומרים כי הם מבחינתם הלכו לקראת השחקן וסלובן בראטיסלבה, ולא מבינים איך דברים השתבשו. גורמים במועדון הסבירו: "זה כבר עניין עקרוני. זה עבר גבול. זה לא הכסף כי הפערים מאוד קטנים, פחות מעשרת אלפים דולר. אנחנו פשוט לא נעשה צחוק מעצמנו".

נכון לאתמול בערב השיחות בין הצדדים הגיעו לנתק, אך למרות הדם הרע שנוצר, גם הפועל תל אביב וגם השחקן רוצים בשידוך וייעשה ניסיון נוסף למצוא פתרון. במועדון אומרים: "אין זמן להיעלב או להיפגע, צריך לנסות עוד פעם לסגור את העסקה הזאת, היא חשובה למועדון וגם לקהל שמחכה לשחקן, אסור לאכזב אותם". מי שנמצאים במתח מהסיטואציה הם עומר בוקסנבוים וקובי רפואה, שהיו בטוחים שיש להם כבר חלוץ מוכח ביד ולא רוצים להתחיל ולחפש חלוץ אחר במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully