וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן פאנון סירב להצעה, מכבי תל אביב מחפשת בשוק האמריקאי

7.7.2022 / 19:36

כמעט שלושה שבועות לאחר מינויו של עודד קטש למאמן, וכשהסגל עומד בפני השלמה, הצהובים מתקשים למלא את משבצת העוזר. פאנון עשוי להתמנות לעוזר מאמן ב-NBA, והקבוצה חידשה את חיפושיה בארה"ב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

עודד קטש חתם במכבי תל אביב לפני שלושה שבועות, והוצג כמאמנה החדש שלושה ימים מאוחר יותר. מאז הספיקה הקבוצה להחתים עשרה שחקנים חדשים, אבל משבצת עוזר המאמן נותרה מיותמת. ריאן פאנון האמריקאי, שעבד תחת קטש בהפועל ירושלים והיה המועמד המועדף לתפקיד, דחה את ההצעה לחזור לישראל.

פאנון אימן בשלוש השנים האחרונות בהצלחה את בירמינגהאם, קבוצת הפיתוח של ניו אורלינס בג'י ליג, והוא עשוי לזכות לקידום ולהצטרף לצוות עוזרי המאמן של הפליקאנס או של קבוצה אחרת ב-NBA.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
הצהובים יחפשו עוזר בשוק האמריקאי. קטש/ברני ארדוב

לפיכך, מכבי חידשה את חיפושיה אחר עוזר, ונותנת את העדיפות הראשונה שלה לשוק האמריקאי, שאותו היא בוחנת לעומק. במועדון עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לעתידם של שני העוזרים מהעונה החולפת, נועם לוי ודורון פרקינס.

במקביל, בשבוע שעבר חודש הקשר עם יונתן אלון, שהיה המועמד הראשון שקטש הציע, אולם נכון לעכשיו נראה כי הוא ימשיך בתפקידו כמנהל המקצועי של הפועל גליל עליון.

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על שחרורו של סנדי כהן. הסווינגמן המתאזרח הצטרף לקבוצה לפני שלוש שנים, ובעונה האחרונה שיחק כמושאל בבני הרצליה, שאיתה זכה בגביע המדינה והגיע לגמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully