וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים ליונגר: "החרם יוסר רק כאשר חוגג יעזוב"

7.7.2022 / 16:21

ארגוני וקבוצות האוהדים הבהירו לנאמן כי אין בכוונתם לרכוש מנויים וכרטיסים כל עוד הבעלים נשאר, על אף החשש מירידת ליגה: "רכישת מנויים תעמיק את הבור"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

אוהדי בית"ר ירושלים עונים לעו"ד יצחק יונגר, נאמן הקבוצה שקרא להם היום לרכוש מנויים ולבכך לסייע למועדון להינצל מתסריט אפשרי של הורדת ליגה. במכתב שנשלח ליונגר ועליו חתומים כלל ארגוני וקבוצות האוהדים, הועבר המסר הברור לפיו חרם המנויים והכרטיסים יוסר אך ורק כאשר הבעלים משה חוגג ישחרר את הקבוצה ידיו ויעביר את הבעלות.

"אנו, מאות אלפי אוהדי בית"ר ירושלים המשתייכים לכלל קבוצות וארגוני האוהדים של הקבוצה, מתכבדים בזאת להודיע לך באופן אישי על החלטתנו כדלקמן: ככל שמר משה חוגג, ימשיך לשמש בתור הבעלים של קבוצתנו אהובתנו בית"ר ירושלים - נימנע באופן גורף מרכישת מנויים וכרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה", נכתב.

אוהדי בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
החרם נמשך. אוהדי בית"ר ירושלים/אודי ציטיאט

האוהדים מודעים כמובן לסכנה בה נמצאת בית"ר ירושלים, אולם הבהירו: "נדגיש כי ההחלטה על חרם המנויים התקבלה לאחר שהשתכנענו כי רכישת מנויים בעת הזו, רק תעמיק את הבור אליו נקלעה הקבוצה תחת ידו של חוגג. אנו שבים ומדגישים כי ככל שלמר חוגג לא תהיה אחיזה כלשהי במועדון לרבות בדרכים עקיפות, נמשיך ללוות את קבוצתנו אהובתנו, ואף נעשה כל שביכולתנו, כולל קמפיינים בתקשורת וברשתות החברתיות על מנת לשבור את שיא המנויים שנקבע אך לפני שנתיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נכון להבוקר, כל עוד לא נחתמה עיסקת אביאל זרגרי תמורת החוב על ירדן שועה, ישנו פער של 10 מיליון ש"ח בין היכולות של בית"ר לדרישות הבקרה ונראה כי רק מהלך בו תעבור הקבוצה לידיים אחרות יוכל להציל אותה מירידה.

במצב העניינים הנוכחי תתבשר בית"ר ביום ראשון כי היא יורדת ללאומית והיא תחל בערעורים ועתירות על מנת להרוויח זמן, אך במועדון חוששים ורוצים להגיע כבר ביום ראשון עם מתווה כלכלי או מו"מ מתקדם לקראת מכירה על מנת לקבל ארכה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully