וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "ציפיתי לקבל יותר דקות, אבל אני בודק גם את עצמי"

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 15:45

חלוץ מכבי חיפה ענה לשאלות אוהדים באינסטגרם והתייחס לעתידו: "כשאחזור למגרשים, אקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורי". וגם: השערים הגדולים בקריירה וטיפ לאוסקר גלוך

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

אחרי עונה לא פשוטה שכללה בעיקר ישיבה על הספסל, חלוצה של מכבי חיפה בן שהר ענה היום (חמישי) לשאלות אוהדים בדף האינסטגרם שלו. שהר, שנשאל לגבי מצבו הרפואי, אישר שבסוף השבוע הוא ימריא ללונדון למכון שיקום ואחריו יחזור למגרשים. שהר התבקש לבחור את הרגע הגדול בקריירה וציין כמה רגעי שיא.

בין רגעי השיא היו השער במדי נבחרת ישראל הצעירה, שהעלה אותה לראשונה לאליפות אירופה, שער הניצחון מול אינטר במדי הפועל באר שבע וכן הופעות הבכורה בצ'לסי ומשחק בנבחרת הבוגרת, אז כבש צמד כבר בגיל 17. כאשר שהר נשאל על העונה שעבר במכבי חיפה הוא אמר בזהירות: "הייתה עונה לא פשוטה שלא חוויתי בעבר בישראל, ציפיתי לקבל יותר דקות אבל אני תמיד בודק גם את עצמי ומה הייתי יכול לעשות טוב יותר. כל הקריירה עבדתי קשה וכשקיבלתי הזדמנות הוכחתי את עצמי. אני רעב מאוד לעשות את זה שוב".

בן שהר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך במכבי חיפה. בן שהר/מאור אלקסלסי

שהר נשאל האם יישאר בחיפה ואמר: "יש לי חוזה במכבי חיפה. אני כרגע מתרכז בשיקום ורוצה לחזור לאימונים עם הקבוצה. זו סיטואציה לא פשוטה אבל כשאחזור למגרשים, אקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורי".

שהר התפנה גם לייעץ לאוסקר גלוך ואמר: "אני רוצה להחמיא לנבחרת הנוער על ההישג האדיר. העצה שלי - לצאת לאירופה אם יש הזדמנות, לא להתפתות למועדונים הגדולים וללכת לקבוצה שתיתן להם כמה שיותר דקות משחק". שהר סיפר גם על משחק ששיחק במדי אספניול והסתיים רבע שעה לפני כניסת יום כיפור. החלוץ נזכר איך לימוזינה עם אוכל חיכתה לו כדי שיספיק להתחיל את הצום כהלכתו. לסיכום נשאל ממי הוא לוקח דוגמא ברשתות החברתיות וציין כמובן את חברו הטוב מאור בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully