וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות במכבי חיפה: "אם נצליח להתחבר טוב, ניתן פייט לאולימפיאקוס"

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 14:59

האלופה תחל את מחנה האימון בהולנד והמטרה היא לגבש את הסגל הישן, עם חמשת שחקני הרכש. בלוריאן הוצע לירוקים, שלא פסלו על הסף, אך יקבלו החלטה בשלב מאוחר יותר בכפוף לניסיונות לאזרח את עלי מוחמד או דניאל סונדגרן

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:2/ספורט1

אחרי שנחתה בהולנד, מכבי חיפה פתחה את מחנה האימון במסגרתו היא תפגוש את מכלן, ווסטרלו ו-יטסה ארנהיים למשחקי אימון. הקבוצה ערכה היום אימון ראשון במחנה ומאוחר יותר יקיים ברק בכר את האימון השני, כשגם מחר צפויים לקבוצה שני אימונים. המטרה של הצוות המקצועי היא לייצר חיבור בין הסגל שרץ ביחד כבר כמה שנים, לחמשת שחקני הרכש החדשים. "נכון שלא היה שינוי דרסטי, אבל חשוב שיהיה תיאום", אמר גורם בחיפה, "במיוחד בהגנה ששם יש שינוי משמעותי מאוד".

המאמן ברק בכר צפוי לתרגל כמה שיטות כדי לבחון את השיטה בה ישחק מול אולימפיאקוס, כאשר גם מערך של שלושה בלמים נלקח בחשבון. אגב, במערך של שלושה בלמים ייתכן שדווקא דניאל סונדגרן יפתח כבלם וינון אליהו ישמש כמגן ימני. שחקני הרכש פרנצדי פיירו ופייר קורנו נחתו גם כן ולמעשה יחלו להתאמן עם הקבוצה לאחר שלא עשו את ההכנה כמו יתר השחקנים.

מכבי חיפה במחנה האימונים בהולנד. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מגיעים באמונה שלמה למפגש הכפול מול אולימפיאקוס. שחקני מכבי חיפה במחנה האימונים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

"אם נצליח להתחבר טוב בשבועיים שנותרו אנחנו בהחלט יכולים לתת מאבק אמיתי לאולימפיאקוס", אמר שחקן בקבוצה, "יש פה יתרון גדול שרוב הסגל מכיר אחד את השני ורץ. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים".

בעניין אחר, בלם הנבחרת הצעירה ומכבי פתח תקוה, אור בלוריאן הוצע לירוקים על ידי גורמים בסביבתו. בחיפה לא פסלו על הסף צירוף של הבלם המבטיח אך הודיעו שבשלב זה הם לא מצרפים עוד בלם. גורם המעורה בפרטים הסביר שהירוקים רוצים למשוך את ההחלטה, שכן הם רוצים לראות האם יהיה ניתן בהליך מזורז לאזרח את המגן השבדי או את עלי מוחמד, ואז העדיפות תהיה לצרף בלם זר. אם יבינו בחיפה יבינו שבחלון הנוכחי לא יוכלו לעשות זאת, בחיפה שוקלים בחיוב לבדוק את אופצית בלוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully